Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för surfplattor och varför?


Ämnesstartare

iPad är inget alternativ då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:

Ja det tycker jag. Glor film och serier på den vid resor och sängen, funkar bra. Läsande likaså. 
Beror lite på vad man gör men överlag tycker jag att batteritiden är bra. 

Är den inte lite liten då?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Är den inte lite liten då?

Jag trodde att den skulle vara det men icke, tycker att den är perfekt för mina ändamål. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Har en Samsung Galaxy Tab 7.7. Jag tycker att minisurfplattor är lagom. Hade en iPad innan den men en iPad känns så otymplig så det blir inte av att man tar med sig den. Har man en stor mobil blir det ändå inte av att man tar med plattan. Men den är skön att ha om man sitter i soffan, solar eller ligger i sängen. Brukar kolla på tv serier på min platta i sängen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du ska köpa en platta. Då tycker jag att du ska köpa den nya Nexus 7 (finns en gammal modell också) . Mycket platta för pengarna. 


   
SvaraCitera

Jag rekommenderar Nexus 7. Har haft min sedan december och den funkar utmärkt Glad


   
SvaraCitera

Jag har en iPad mini. Jag gillar att den synkar med min telefon och min macbook utan att jag behover pyssla med nagonting extra och att den ar liten och latt men fortfarande stor nog for att titta pa film/serier pa under resor och sa. Jag resor massor med jobbet. Jag anvander den aven for motesanteckningar och email.

Det jag anvander den mest till ar som eReader istallet for en kindle t.ex. Just storleken och att den inte vager sa mycket gor att den ar skon att anvanda till det medan en stor iPad/surflatta kan kannas lite klumpig till sant.

Jag kopte en Nexus 7 till min lillebror dock och han ar helnojd och anvander den till ungefar precis samma sak som jag anvander min iPad. Den ar lite mer valuta for pengarna tror jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

galaxydazzle: Nexus 7

Almiora: Nexus 7

mrman: Nexus 7

passe: Nexus 7

Beställde just en Nexus 7, litar på er! Tack för tipsen. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Beställde just en Nexus 7, litar på er! Tack för tipsen. 

rätt val


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints:

Grymt! Beställde den äldre versionen (  http://cdon.se/hemelektronik/google_nexus_7_16gb_wifi_7%27%27_android-21857717?utm_source=prisjakt&utm_medium=cpc&utm_term=ASUS+Google+Nexus+7+16GB+Wifi+ 7''+Android&utm_content=21857717&utm_campaign=prisjakt_se_mobile_Cellular+Tablets ) tror jag men den hade så bra recensioner så vem bryyr sig!

den var ju billigare och du lär inte behöva så mycket mer om man ser till de hehov du sade dig ha


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fingerprints: Grymt! Beställde den äldre versionen

Den är bra och prisvärd.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har galaxy tab 7.7, skulle rekommendera nexus 7, så inga nyheter so  inte framkommit tidigare i tråden.

tips: köp en med 3g, annars kommer du förmodligen ångra dig rätt omgående.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Järn:

den var ju billigare och du lär inte behöva så mycket mer om man ser till de hehov du sade dig ha

Nää, såg knappt någon skillnad. Mvh oteknisk.

aristoteles:

Den är bra och prisvärd.

Great! Bra att ni peppar mig till att jag gjort rätt val. Kan lätt få beslutsångest annars Glad


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Leijonsparf: tips: köp en med 3g, annars kommer du förmodligen ångra dig rätt omgående.

Varför?


   
SvaraCitera