Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni för trix för att slippa bakfyllan?


Ämnesstartare

jag brukar äta hur mycket mat som helst innan jag börjar och när jag slutar sedan hinkar jag i mig minst två liter vatten innan sängen... Det säkra före det osäkra som dom brukar säga


   
Citera

1, drick inte.

[smile]


   
SvaraCitera

Jag blir, tack och lov, inte bakfull i typ 99% av fallen. Jag gör inget speciellt öht :c


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vatten innan sängen, hjälper mkt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det är jobbigt om man blir snorpackad också lägger man sig i sängen och vill spy men man hinner somna innan det kommer, sedan vaknar man. och då mår man inte bra [sad]

eller så kommer den smygande och man märker inte att man är bakfull efter en timme[confused]

eller så blir iaf jag super skrattig och löjlig och mår bra hela dagen


   
SvaraCitera

brukar inte bli särskilt bakfull. men när det väl kommer slår det hårt bara att vätska upp och äta så släpper det


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller så blir iaf jag super skrattig och löjlig och mår bra hela dagen

jo, haha, kan oxå uppleva sj ibland att man har mer energi (ett tag) dagen efter


   
SvaraCitera

Nintendo:

1, drick inte.


   
SvaraCitera

Vatten och salt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mablethorpe:

Vatten och salt.

jo brukar alltid laga strips o kött o med massa allround krydda så det blir salt dagen efter, det är awesome[bigsmile]


   
SvaraCitera

Nintendo:

1, drick inte.


   
SvaraCitera

Att undvika alkoläsk är bra.


   
SvaraCitera

Fugate:

jo brukar alltid laga strips o kött o med massa allround krydda så det blir salt dagen efter, det är awesome

Usch, kött. Brukar oftast bli strips på kvällen och sen pizza på morgonen efter (mer för att pizza är mindre jobbigt än att fixa mat).


   
SvaraCitera

Kräks ut allting på kvällen så har du i alla fall försökt.


   
SvaraCitera

Macktorsken:

Kräks ut allting på kvällen så har du i alla fall försökt.

bra tips! brukar själv köra på det[blush]


   
SvaraCitera