Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni gjort denna nationaldag?


Ämnesstartare

Egentligen vill jag bara berätta hur duktig jag själv har varit (vi struntar i jantelagen ett litet tag), men ni får gärna svara ändå! Tror inte att jag har fått tillräckligt med social stimulans idag så jag spammar ned forumet istället, hehe.

Jag har lagat en väska, gjort ett armband, spikat upp två tavlor och målat om runt mina fönster:

Picture0754.jpg
Ena fönstret. Det är svart istället för vitt, tycker det blev stentufft och nu hoppas jag att det kommer bli liiiitelite mörkare i mitt rum pga reflekterar antagligen inte ljuset lika mycket som det vita gjorde.

Nu ska jag klippa tyg med min jättestora sax:

Picture0748.jpg

Hur är det med er då? Vad har ni gjort? Har ni haft kul??

(Lägg märke till att taggarna rimmar)


   
Citera
Ämnesstartare

Umgåtts i familjen. Suttit i parken och ätit god mat. Haft det allmänt trevligt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kusten:
Umgåtts i familjen. Suttit i parken och ätit god mat. Haft det allmänt trevligt.

Kul! Vad åt du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Händig tjej!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

snyggt. coola tapeter. helvete vilken sax. 

har inte gjort så mycket, veckohandlat käk. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar lite på de populäraste låtarna på Spotify och det drog precis igång någon låt som började med "jag minns det dagen du accepta (Tardig) mig på facebook, nu skriver jag hej, men får inget svar". 

Vad sjutton...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sicilianmind:
Händig tjej!

Cool

passe aro : snyggt. coola tapeter. helvete vilken sax.

Tack! Ja det är en hederlig gammal tygsax.

passe aro : har inte gjort så mycket, veckohandlat käk.

Aha, så du är en sån som storhandlar ~1 gång i veckan.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ätit curry och spelat Civilization V i 7-8 timmar som Djingis Khan.


   
SvaraCitera
höna

först var jag + familj i södertälje och köpt bla ny hårfärg pga misslyckades. där käkade jag en glass med 2 kulor. lakrits och citron. sedan åkte vi hem, jag färgade håret, det vart mkt bättre. sedan fixade vi oss och begav oss mod min brorsas polares studentmottagning. där åts det och dracks det. 2-3 vuxna vart lite för berusade och jag kan inte låta bli att tycka det är pinsamt. skulle aldrig låta mig bli full i såna sammanhang (iofs är det inte trevligt att bli för full någonsin), särskilt inte med massa barn i bilden. men det var skittrevligt ändå. nu är jag hemma och ligger i min säng och lyssnar på öland rootsspellista.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nubbie: Aha, så du är en sån som storhandlar ~1 gång i veckan.

japp! smidigast + så kul är det inte att handla. planerar lite överskådligt vad jag ska käka under veckan så handlar jag för en vecka ungefär. brukar bli samma vecka efter vecka lol så går mest  efter rutin inne i affären. 


   
SvaraCitera

ätit pizza till frukost
sovit middag i 3 timmar
ätit godis till kvällsmat

skön bakisdag med andra ord


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

manul:
Ätit curry och spelat Civilization V i 7-8 timmar som Djingis Khan.

Vad kul! Gillar datorspel.

höna: köpt bla ny hårfärg

Vilken färg?

höna: brorsas polares studentmottagn

Åh, studentmottagningar brukar vara trevliga ting.

höna: lite för berusade och jag kan inte låta bli att tycka det är pinsamt

Nä jag håller faktiskt med. Fokus ska väl ändå ligga på studenten och då tycker jag att folk kan se till att inte bli påtagligt påverkade.

passe aro :

japp! smidigast + så kul är det inte att handla. planerar lite överskådligt vad jag ska käka under veckan så handlar jag för en vecka ungefär. brukar bli samma vecka efter vecka lol så går mest  efter rutin inne i affären. 

Jooo, gillar att handla, välja ut massa gott att fylla skåp å grejer med. Haha, men det är väl rätt smidigt ändå, då kanske man slipper handlingslista å hela kalaset.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total: ätit pizza till frukos

stereo total: ätit godis till kvällsmat

Ååh, nice, vad fint!


   
SvaraCitera
höna

nubbie: Vilken färg?

kopparröd, typ!

nubbie: Åh, studentmottagningar brukar vara trevliga ting.

jaa, de är så himla glada tillställningar!

nubbie: Nä jag håller faktiskt med. Fokus ska väl ändå ligga på studenten och då tycker jag att folk kan se till att inte bli påtagligt påverkade.

jaa, precis. det gjorde den väl iofs men ändåååå


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

höna: kopparröd, typ!

Aha, fint! Det var egentligen det jag var ute efter när jag färgade, blev lite intensivt rött detta, fast jag passar ju rätt bra i det ändå!


   
SvaraCitera