Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni gjort hittills under lovet små skolbarn?


Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

ah, nice. supit och knullat ;););) *i WiSh* försökt söka jobb/förtränga att jag behöver söka jobb. hårt liv.

haha din buse 😀 jag har supit och nästan knullat i veckan trots att jag inte har lov! samt sökt sommarjobb, eller ja försökt vi får se hur d går.

kollade in dig på fejjan nu och fick trevliga minnen från umträff gbg i skallen 😀


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

aha, tyckte nästan lite synd om dig som var tvungen att gå i skolan under lovet. :'>

haha hade skolkat då 🙁


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

haha din buse 😀 jag har supit och nästan knullat i veckan trots att jag inte har lov! samt sökt sommarjobb, eller ja försökt vi får se hur d går.

åh *avis* :ccc

ennie:

kollade in dig på fejjan nu och fick trevliga minnen från umträff gbg i skallen 😀

ja, det var tider det! då var det fortfarande värt att åka tvärs över landet och träffa UM:are. nu bemödar man sig inte ens att åka in till stan för något dylikt. :<


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

haha hade skolkat då 🙁

hade du nog gjort rätt i!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

underbart hur de dissar dig. [love]

på en rent komisk nivå, alltså.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

underbart hur de dissar dig. [love]

på en rent komisk nivå, alltså.

Jag tycker inte att det är komiskt nånstans. :c </3


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

åh *avis* :ccc

hihi

Sara Har Kiwi:

ja, det var tider det! då var det fortfarande värt att åka tvärs över landet och träffa UM:are. nu bemödar man sig inte ens att åka in till stan för något dylikt. :<

haha eller hur. times change om man säger.....


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

haha eller hur. times change om man säger.....

mhm. man borde få alla gamla användare att komma tillbaka och köra en flash mob och skrämma skiten ur alla ledzen_kille_medförlitenpenis_95. hehhe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

Jag tycker inte att det är komiskt nånstans. :c </3

men med den inställningen så blir det ju bara ansträngande att ens sitta vid um. [shake] bort med din tilltro till mänskligheten, om än bara för ett tag, och skratta rått!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

velociped:

men med den inställningen så blir det ju bara ansträngande att ens sitta vid um. [shake] bort med din tilltro till mänskligheten, om än bara för ett tag, och skratta rått!

åt min egna fail? gör jag iofs alltid, hahahahahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

mhm. man borde få alla gamla användare att komma tillbaka och köra en flash mob och skrämma skiten ur alla ledzen_kille_medförlitenpenis_95. hehhe

busigt...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

busigt...

mhm!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Sara Har Kiwi:

mhm!

OK föreningens tvättmaskiner vill ha mig kl 7 imorgon bitti. bäst att nanna. bajj nice talking to you tjjejen..


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ennie:

OK föreningens tvättmaskiner vill ha mig kl 7 imorgon bitti. bäst att nanna. bajj nice talking to you tjjejen..

gör så, detsamma!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

omfg, djävla ångest den här tråden gav mig D:
jae sjuk[cry] har två uppsatser att skriva[cry]
plugag til 3 prov
förbereda 3 uppgifter
OFMG
jag dör
OFGM
[cry][shake]
går ej att plugga


   
SvaraCitera