Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni gjort idag och ska göra?


Ämnesstartare

Hej, vad har ni gjort idag och ska göra?

Svara på frågorna!!


   
Citera

Såna här trådar taggar man "isola" så att du vet till nästa gång.

Idag har jag jobbat några timmar, kommit hem, sprungit några km. Ätit en fin köttbit med sedvanliga kvantiteter av bearnaisesås, suttit på balkongjäveln och läst "Terrorismens Historia" av Björn Kumm nu surfar jag planlöst runt och lyssnar på Civil War, ett band jag ikväll skall gå och se spela, det skall också drickas öl vid detta tillfälle.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:
Såna här trådar taggar man "isola" så att du vet till nästa gång.

Idag har jag jobbat några timmar, kommit hem, sprungit några km. Ätit en fin köttbit med sedvanliga kvantiteter av bearnaisesås, suttit på balkongjäveln och läst "Terrorismens Historia" av Björn Kumm nu surfar jag planlöst runt och lyssnar på Civil War, ett band jag ikväll skall gå och se spela, det skall också drickas öl vid detta tillfälle.

Jag är lite borta. Men tack för att du sade det.


   
SvaraCitera

Svampbob Fyrkant:

Jag är lite borta. Men tack för att du sade det.

Typ det viktigaste för att komma igång med trådskapande här, lite som att lära sig dragläge när man skall ta körkort. 


   
SvaraCitera

tagit på nattlinne. ätit frukost. vattnat mina blommor. gett katterna mat. lagt mig i sängen igen. 

jag ska: gå ut med ena katten. klä på mig. dricka öl. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

Typ det viktigaste för att komma igång med trådskapande här, lite som att lära sig dragläge när man skall ta körkort. 

Haha, jag kom precis från en annan sajt där trådarna inte är lika organiserade som här. x)


   
SvaraCitera

Sitter på jobbet nu, väntar till klockan slår 15:36 och man kan stämpla ut. Ska supa idag :pPpPPppp


   
SvaraCitera

Sitter på jobbet nu, ska gå hem om 1:20 h och förmodligen lyssna på hög musik och äta chips eller dylikt.


   
SvaraCitera

lyssnat igenom lite intervjuer till ett arbete jag gör. ska strax gå och hämta ut lite böcker jag beställt. kanske köpa godis också. osäker.


   
SvaraCitera

Har jobbat, har inga storslagna planer som involverar annat idag. 


   
SvaraCitera

Har knegat, städat och SKA äta och därefter gå på fest!


   
SvaraCitera

jobbat.

dricka vin.... m PAPPA


   
SvaraCitera

tagit en lång promenad i min hemort
åkt hem till stan
bakat kladdkaka

ska se 30 grader i februari nu
och lite senare ska jag laga mat


   
SvaraCitera

Jag har tränat lite och ätit en massa. Spelat Zelda också. Ska väl göra lite skoluppgifter, kanske knäcka en bärs och glo på tv eller spela lite mer. 

Svampbob Fyrkant:

Haha, jag kom precis från en annan sajt där trådarna inte är lika organiserade som här. x)

Jag trodde inte det gick att ha trådarna mindre organiserade än vad de är nu. Det har blivit kaos sedan nya sidan kom. 


   
SvaraCitera
Knuvel

Jag drickit två V, ätit pankaka


   
SvaraCitera