Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni sökt?


Pickaboo:

heh, vet hur det känns att inte komma in på precis det man vill, men det brukar bli bra där man hamnar så gräm dig inte för mycket [smile]

Heh, nejdå.. Har intalat mig själv att det inte är det jag egentligen vill göra, så så länge det håller så klarar jag mig [bigsmile] Vad vill du komma in på?


   
SvaraCitera

honolulu:

Heh, nejdå.. Har intalat mig själv att det inte är det jag egentligen vill göra, så så länge det håller så klarar jag mig [bigsmile]

Haha, GÖTT. Klart du klarar dig!

honolulu:

Vad vill du komma in på?

Jag ville komma in på civilingenjör industriell ekonomi på KTH eller i Linköping. Blev till slut 4e reserv eller något sånt irriterande. Dold text: Sjuk betygsinflation i Sverige??++. Nu läser jag samma utbildning + påbörjad civilekonom någon annanstans, men jag trivs jättebra! [smile]


   
SvaraCitera

honolulu:

civ.ing.

tog du medieteknik el?[crazy]

ont:

en del av oss är så bra att vi ej behöver söka
vi är redan där lixx[cool]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Dold text:

bara för att du inte kommer in är det betygsinflation..?[wink]


   
SvaraCitera

Meningen med livet


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

bara för att du inte kommer in är det betygsinflation..?[wink]

Fast det är ju allmänt känt att för 10 år sedan var någon med 20,00 ett helgon och nu är det ju oerhört vanligt. Finns en massa belägg för detta som jag inte orkar plocka fram. [smile]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Fast det är ju allmänt känt att för 10 år sedan var någon med 20,00 ett helgon och nu är det ju oerhört vanligt. Finns en massa belägg för detta som jag inte orkar plocka fram. [smile]

aha, så du gick ut för 10 är sen?[crazy]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

aha, så du gick ut för 10 är sen?[crazy]

[crazy]


   
SvaraCitera
blum
 blum

sjuksköterskeprogrammet
geovetenskap 30 hp
hållbar utveckling 30 hp
läkarprogrammet (för att se om man öht får någon reservplats)
barn- och ungdomsvetenskap 30 hp
Geografi 30 hp


   
SvaraCitera

Pickaboo:

[crazy]

[wink]


   
SvaraCitera

Pickaboo:

Haha, GÖTT. Klart du klarar dig!

Haha, i guess.

Pickaboo:

Nu läser jag samma utbildning + påbörjad civilekonom någon annanstans, men jag trivs jättebra! [smile]

Vad skönt! [smile]

Blivande_japan:

tog du medieteknik el?[crazy]

Ah, bland annat [crazy] Fast kvittar, pga kommer in på apotekare som är 4e valet, så resten stryks ändå.

blum:

läkarprogrammet (för att se om man öht får någon reservplats)

Men du kommer ju strykas från alla om du kommer in på sjuksköterska, vilket du garanterat gör. Du skulle satt läkare först tex då hamnar du reserv där och kommer in på nästa utbildning på tur. Fast det kanske du vet? 😮


   
SvaraCitera

honolulu:

Ah, bland annat [crazy] Fast kvittar, pga kommer in på apotekare som är 4e valet, så resten stryks ändå.

aha[crazy]


   
SvaraCitera

har förresten 1 kompis som ska gå apotekare![crazy]


   
SvaraCitera

jag har sökt i en högre skola[no-no]


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

har förresten 1 kompis som ska gå apotekare![crazy]

lame.. vill inte ens gå


   
SvaraCitera