Aviseringar
Rensa alla

Vad har ni valt för linje ? -Gymnasiet


Ämnesstartare

Biologen: ska läsa hum - språk i höst är så nervös haha 🙂 hoppas jag får bra klasskompisar

BlinkBlinkBlink


   
SvaraCitera

jag tar studenten. tycker alla ska välja nåt som verkar kul och de tror att de kan palla 3 år


   
SvaraCitera

elverpigen:
jag tar studenten. tycker alla ska välja nåt som verkar kul och de tror att de kan palla 3 år

hur tänker du nu? alla som inte blir ekonomer eller jurister blir ju white-trash.

källa: flashback


   
SvaraCitera

tevepro:

hur tänker du nu? alla som inte blir ekonomer eller jurister blir ju white-trash.

källa: flashback

säger de på whitetrashforumet nr 1 


   
SvaraCitera

för att motivera mig: en gymnasiekompetens på 3 år är mkt mkt bättre än attbli sjukskriven innan man är 18 och sedan drop out och gå på soc resten av livet. så välj nåt kul ni pallar pga ifall ni går typ frisör och sen inser att fan jag vill ju bli psykolog så går det att fixa. komvux, högskoleprov och lite tur.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

gick media, e ju bäst Glad
SYND ATT DE INTE FINNS LÄNGRE.

stod mellan media i samhäll. tänkte: nä fan va mkt roligare att spela in radio än att läsa historia B. sen la jag till de ämnena jag behövde för högskolan på individuellt val, typ engelska b osv. + en massa andra ämnen så jag fick meritpoäng. ps gör inte det för då går du in i väggen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Var det estet-media? Det finns ju sam/media på vissa gymnasium! 🙂

rebeca:
gick media, e ju bäst Glad
SYND ATT DE INTE FINNS LÄNGRE.

stod mellan media i samhäll. tänkte: nä fan va mkt roligare att spela in radio än att läsa historia B. sen la jag till de ämnena jag behövde för högskolan på individuellt val, typ engelska b osv. + en massa andra ämnen så jag fick meritpoäng. ps gör inte det för då går du in i väggen.


   
SvaraCitera

Jag har Östra Real som första handsval men har Södra latin på fjärde plats tror jag 🙂 men det bror nog på vad jag kommer in på men Östra är det jag hoppas på iaf.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vilken linje? 🙂

trevlig-snubbe:
Jag har Östra Real som första handsval men har Södra latin på fjärde plats tror jag 🙂 men det bror nog på vad jag kommer in på men Östra är det jag hoppas på iaf.


   
SvaraCitera

Sam-sam eller sam ekonomi 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej, jag valde sam-sam på östra som 4 xD

trevlig-snubbe:
Sam-sam eller sam ekonomi 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tildanna:
Var det estet-media? Det finns ju sam/media på vissa gymnasium! 🙂

nä... gick medieprogrammet .... är ju gammal ...


   
SvaraCitera

tildanna:
Okej, jag valde sam-sam på östra som 4 xD

ook xD


   
SvaraCitera

tildanna:
Vardå någonstans? Så du vill bli bonde, eller vad blir man då haha?Glad

Jag går i Sala, som ligger i Västmanland.
Jag vill lantbrukare av något slag ja! 🙂


   
SvaraCitera