Aviseringar
Rensa alla

vad har tjejer för sexfantasier????


Ämnesstartare

Jag är en kille på 17 år... Och jag har många sexfantasier som denna: Tänk er typ 20 tjejer mot 1 kille... Och sen så knyter tjejerna fast killen på en stol,klär av killen naken och sen så piskar tjejerna killen på hans kuk... Efter det så klär tjejerna ut killen till en tjej sätter på han en bh ett par trosor och lite smink... Såna sjuka saker tänder jag på... Det skulle vara kul om samma sak hände mig 😀 men nu vill jag veta om jag är ensam om att tänka såna tankar??? Finns det tjejer som också tänker såna här tankar???


   
Citera

tror att du egentligen bara vill klä ut dig till tjej men du tycker det är bögigt så du blandar in 20 tjejer som en ursäkt


   
SvaraCitera

Dräparen:

tror att du egentligen bara vill klä ut dig till tjej men du tycker det är bögigt så du blandar in 20 tjejer som en ursäkt

Låter rimligt[y]


   
SvaraCitera

det finns inte 20 tjejer


   
SvaraCitera

internet:

det finns inte 20 tjejer

näp


   
SvaraCitera

mig.


   
SvaraCitera

Romantiskt sex.


   
SvaraCitera

Olika. Vi har inte samma fantasi. Så lätt det vore då "ska vi leva ut fantasin?" "ja" "ok"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

tror att du egentligen bara vill klä ut dig till tjej men du tycker det är bögigt så du blandar in 20 tjejer som en ursäkt

[bigcheers]


   
SvaraCitera

fantiserar exakt så


   
SvaraCitera

Alla tjejer har samma fantasi.
Alla tjejer har samma fantasi.
Alla tjejer har samma fantasi.
Alla tjejer har samma fantasi.

(ett svar för varje frågetecken [wink])


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dräparen:

tror att du egentligen bara vill klä ut dig till tjej men du tycker det är bögigt så du blandar in 20 tjejer som en ursäkt

Trycker på gilla [y]


   
SvaraCitera

inga alls fattar du väl!?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag har autism... Så jag tänker andra tankar än vad normaliserade människor tänker... Men ni får inte reta mig för det LOVA DET OKEJ!!!![blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sveriges:

LOVA DET OKEJ!!!!

[love]


   
SvaraCitera