Aviseringar
Rensa alla

VAD HETER DEN HÄR FILMEN!?


Ämnesstartare

S3ON:
nä, den från 97 är hemsk. omöjligt att uppskatta.

Men den nya är bättre, och den som spelar "Paul" 2007 är snyggare 😛 


   
SvaraCitera

illuminati:

Men den nya är bättre, och den som spelar "Paul" 2007 är snyggare 😛 

så jävla sjukt hur man kan tycka något hemskt vara mindre hemskt bara för att gärningsmannen ser bra ut. Ska vi beskylla samhället för d? Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

S3ON:

så jävla sjukt hur man kan tycka något hemskt vara mindre hemskt bara för att gärningsmannen ser bra ut. Ska vi beskylla samhället för d? Ledsen

Ehm...Kan hålla med att filmen är hemsk som fan, att den lilla pojken dör och så 🙁 [mest synd om pojken då]. Men jag säger bara att Paul såg bra ut...visste inte att du skulle ta illa vid.


   
SvaraCitera

illuminati: Ehm...Kan hålla med att filmen är hemsk som fan, att den lilla pojken dör och så 🙁 [mest synd om pojken då]. Men jag säger bara att Paul såg bra ut...visste inte att du skulle ta illa vid.

Haha nej, jag menade att jag håller med dig. Alltså jag har också känt så i vissa filmer, att man blir på den snyggas sida lite liksom oavsett vad den gör. Rodnar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hehe okej 😛 lol

S3ON:

Haha nej, jag menade att jag håller med dig. Alltså jag har också känt så i vissa filmer, att man blir på den snyggas sida lite liksom oavsett vad den gör. Rodnar


   
SvaraCitera