Aviseringar
Rensa alla

Vad heter den sidan? hjälp tack


Ämnesstartare

Det finns en sida jag var inne på för några månader sen, kommer inte ihåg vad den heter, men man kunde iaf skriva in namnet på ett band och sedan kom det upp massa band som va lika det bandet i stilen, som rekommenderades för en.

Vill jättegärna hitta den sidan igen, så om du vet vilken det är så svara så är du jättesnäll [smile]


   
Citera
Ämnesstartare

lastfm typ?


   
SvaraCitera

lilasmet:

lastfm typ?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

http://last.fm


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lilasmet:

lastfm typ?

nej, det var nån annan sida, som bara handlade om just att hitta band som var lika [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Youtube


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vet vilken du menar, men kommer inte heller ihåg vad den heter [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Moisturizing:

vet vilken du menar, men kommer inte heller ihåg vad den heter [sad]

[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

*bevakar tråd* [ops]
Vill också veta vad den där sidan heter, för jag tror jag vet vilken du menar, men jag har glömt vad den hette. [rolleyes][sad]


   
SvaraCitera

Moisturizing:

vet vilken du menar, men kommer inte heller ihåg vad den heter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

panderado eller nåt. Kanske. Nu skrev jag inte namnet utan bara vad jag minns att det liknade.


   
SvaraCitera

Hm, kanske Pandora?

Annars funkar ju last.fm på nästan samma sätt, du kan skriva in ett band du tycker om, så finns det en lista med liknande band.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Capture:

Hm, kanske Pandora?

[mad][mad][mad][mad][mad][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]


   
SvaraCitera

SUKOF:

[mad][mad][mad][mad][mad][zzz][zzz][zzz][zzz][zzz]

Panderado. [cute][rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

"We are deeply, deeply sorry to say that due to licensing constraints, we can no longer allow access to Pandora for listeners located outside of the U.S"

Och som alltid så kommer de giriga fittorna och förstör alla vettiga och roliga webbplatser med musik/mixtapes/mashups [sad]


   
SvaraCitera