Aviseringar
Rensa alla

Vad heter filmen..?


Ämnesstartare

Letar efter en film, kommer knappt ihåg något av den.

- Inte så gammal tror jag, kanske från 2000 elr ngt
- Har för mig att den var typ åtta timmar lång (det var typ flera skivor alltså)
- Lite sådär 'fantasy' tror jag det var med, och en barnfilm(?) Var iaf nån skog och typ enhörningar eller något.. Inte tecknad.

Haha, jao. Någon som kanske vet vad det kan vara för nån ? Gillade den iaf (fast hann aldrig se klart hela) [blush]


   
Citera

Kittieh:

enhörningar

Sneel hest


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WhoKnow:

Sneel hest

[mad]


   
SvaraCitera

Neverending story?


   
SvaraCitera

kan de vara Neverending story kanske? [crazy][crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Neverending story?

JA, det var det! [bigsmile] tack! Men nu när jag läste om den verkade den inte alls särskilt rolig, öhm.. 🙁 Va ju liten när jag såg den sist iofs.


   
SvaraCitera

Kittieh:

JA, det var det! [bigsmile] tack! Men nu när jag läste om den verkade den inte alls särskilt rolig, öhm.. 🙁 Va ju liten när jag såg den sist iofs.

Ja för den är ju eh...ny [confused]
Dessutom är den bara typ 1½ timme eller nåt sånt. [wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Dessutom är den bara typ 1½ timme eller nåt sånt. [wink]

Haha, men den kändes ny när jag såg den iaf. [bigsmile] Ah men wierd, för min kompis hade ett antal skivor


   
SvaraCitera

Kittieh:

Haha, men den kändes ny när jag såg den iaf. [bigsmile] Ah men wierd, för min kompis hade ett antal skivor

Skumt. Fast det finns iofs två eller tre filmer, plus att det finns minst en tv-serie, så din kompis kanske hade allt det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Run Riot:

Fast det finns iofs två eller tre filmer, plus att det finns minst en tv-serie, så din kompis kanske hade allt det.

antagligen ja


   
SvaraCitera

Kittieh:

antagligen ja

[y] Jag har bara första filmen. Den är mysig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kittieh:

JA, det var det! [bigsmile] tack! Men nu när jag läste om den verkade den inte alls särskilt rolig, öhm.. 🙁 Va ju liten när jag såg den sist iofs.

Älskade de filmerna när jag var liten [smile] men när jag och min kusin skulle se dem för ett tag sen, var dom inte alls lika bra =C


   
SvaraCitera

getupstayup:

när jag och min kusin skulle se dem för ett tag sen, var dom inte alls lika bra =C

Brukar tyvärr vara så. [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

så var det med Nils Karlsson pyssling, jättefascinerande när man var liten. och huj så läskigt med morran. Men så skulle jag mysa till det med en astrid klassiker och lite godis för nått halvår sedan. och gud säger jag bara. fy i hela fan, jag började nästan gråta!

Det var rent ut sagt den bögigaste barnfilmen jag sett, jag fick rysningar och var tvungen att stänga av. Sure om man kollar på en film om bögar(vi säger t ex Patrik 1.5) för då är det inte liksom instängt och dolt=O men i NKP. fyyfan, dom mös med varandra, värmde varandra, klappade varandra. NOOOOOO=C Dold porr! (samma sak med pippi när hon visar hela röven och nästan flashar hallongrottan)


   
SvaraCitera

Kittieh:

Neverending story

Ja kollade på den i veckan. Den är ju så jävla skum seriöst!
Med en liten schizo-unge som snackar med sig själv samtidigt som nån shemale springer runt och ska rädda världen fast ingen vet hur! [bigsmile]


   
SvaraCitera