Aviseringar
Rensa alla

Vad heter filmen???


Ämnesstartare

För nått år sen såg jag en film men jag kommer inte på vad den heter!:P        (jag vet inte vad nån heter)

Den hanlade om en tjej som var på nån fest. Hon blev våldtagen av en kille där (tror det var nån pojkvän eller nåt).         Hon ringde polisen men sa inget i telefonen, då kom polisen dit. Hennes kompisar vart typ sura på henne för att polisen kom (ingen visste om att hon blivit våldtagen) . 

Sen blev hennes kompis ihop med killen som våldtagit hon.    Hon berättade om för kompisen att hon blivit våldtagen, men kompisen trodde inte på henne och trodde att hon var avundsjuk eller nått sånt.         Kompisen fortsatte att vara ihop med killen. Men en dag sa killen slampa (eller nått sånt ord) till kompisen och då började kompisen  tro på vad hon sagt (att killen våldtagit henne)

Nån som fattar vad jag menar för film????                 Skriv om ni har nån aning... 😀


   
Citera
Ämnesetiketter

Hmm kan det vara "Fjorton suger"?? 


   
SvaraCitera

Låter exakt som "Speak" med Kristen Stewart. Är 110 procent säker på att det är den filmen du menar. Annars kan du kolla på en film med samma handling 😉


   
SvaraCitera

The House On The Edge Of The Park


   
SvaraCitera

Kom ihåg att jag kollade på en film i början av 2000-t
Kommer ihåg att det va skräck/Scifi typ.
Det va typ 5-6 ungdomar som blev jagade av typ Aliens som va människor typ på skolan.
Kommer ihåg att dom sprang å gömde sig i en gympasal.
Ja tror Elijha Wood va med i den. 
Tror denna film jag är ute efter är från typ 90-00-t 


   
SvaraCitera