Aviseringar
Rensa alla

Vad heter låten?


Ämnesstartare

Kommer fan inte ihåg!!! En mening går
"jag vill sno från dom rika, och vandalisera" och albumomslaget är svarttvit och på någon snubbe. Blarhhhh vet någon?


   
Citera
Ämnesstartare

Denna?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

davvelito:

Denna?

Jaaa! justja så heter den! Tack! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Jaaa! justja så heter den! Tack! [bigsmile]

tacka google ^^


   
SvaraCitera

meh


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

meh

Jag lovar att jag letade [sad] är: dålig googlare


   
SvaraCitera

genus:

Jag lovar att jag letade är: dålig googlare

har du övergett tutt-tråden? [confused]

vill fråga dig hur många det var som kom (kanske står skrivet, men har då missat det)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

genus:

Jag lovar att jag letade [sad] är: dålig googlare

Kopierade bara texten du skrev ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

har du övergett tutt-tråden? [confused]

Det blir typ att jag kollar in och börjar svara och sen måste jag gå och då tänker jag "aa men jag ska in och svara på mobilen" och sen ba "näää nu blev det visst åka till akuten idag igen" så blir uppehållen hela tiden [sad]
Vi var fyra pers! Jag skrev det i tråden. Som sagt, många som pratar om snickeri på internet men inte många som tar sig till verkstaden och snickrar sig något. Typ. Vi hade det fett trevligt i alla fall. Synd att inte fler kom och kunde uppleva det med oss. Var ju ändå cirkus 20 pers som anmält sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lag blir lycklig över hur "mainstream" Masshysteri har blivit. Seriöst då, inget hipster shit. Jag blir glad när DIY band "lyckas" utan att sälja sin själ till satan.

Kolla upp Terrible Feelings, Vånna Inget, Tyred Eyes ("För skräniga för hipsters, för mesiga för punkare") och The Vicious (Samma sångare som Masshysteri)


   
SvaraCitera

genus:

Vi var fyra pers

Jaha, synd att ni var så få.

genus:

Jag skrev det i tråden

[crazy]

genus:

Var ju ändå cirkus 20 pers som anmält sig.

Mhmm, trodde det var ett större "evenemang" en gammal klasskamrat skrev om det och gnällde en massa på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Macktorsken:

Mhmm, trodde det var ett större "evenemang" en gammal klasskamrat skrev om det och gnällde en massa på det.

Hur menar du? [confused] Hur kan någon som inte är där gnälla på att andra inte kommer.


   
SvaraCitera

genus:

Hur menar du? Hur kan någon som inte är där gnälla på att andra inte kommer.

Trodde det var ett stort "evenemang" eftersom en gammal klasskamrat gnällde på "dagens feminister" att dom ska hitta på en massa larviga saker som denna tuttrevolution.

Eftersom just han hade fått nys om det (han är trög och gillar bara plastvapen) så trodde jag att det var ett större "evenemang"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Semi:

Terrible Feelings

Gillade mycket. Trallvänligt. Lite tråkig text kanshi. Fast är ju första lyssningen.

Semi:

Vånna Inget

Gillar också!!! Mycket!

Semi:

Tyred Eyes

Åhhh kan inte lyssna, har inte flash. Får lyssna när jag kommer hem. Note to self.

Semi:

The Vicious

Fick lite tandvärk samtidigt som jag började lyssna på denna. I dåliga hörlurar utan bas. Borde inte. Är inte rättvis chans, får lyssna på senare när jag har min dator att tillgå.

Macktorsken:

Eftersom just han hade fått nys om det (han är trög och gillar bara plastvapen) så trodde jag att det var ett större "evenemang"

Men nice att det spridit sig och att folk i alla fall pratar om det! Känns nice. Hoppas på lite fler personer i nästa i alla fall. Gärna att folk som säger att dom ska komma kommer också.


   
SvaraCitera

En gång för länge sedan hade jag just den vinylen med den visan på i kollektiv ägo varpå ETT JÄVLA AS GAV BORT SKIVAN TILL ETT JÄVLA HIPSTERVIDER UTAN VARKEN MIN VETSKAP ELLER MITT MEDGIVANDE eller för den delen andra inblandade personers medgivande. Det var otrevligt gjort.


   
SvaraCitera