Aviseringar
Rensa alla

Vad hette chokladkexen med djurtryck?


Tuvan
Ämnesstartare

Nu har jag länge funderat och även sökt dessa underbart goda chokladkex jag åt när jag var mindre. Det jag minns var att det var ovala små "kex" med någon sorts chokladfyllning i. Alla hade ett djuransikte tryckt på kexet. Sen var förpackningen blå med en surfande delfin om jag inte minns helt fel och påsen var avlång.

Snälla hjälp mig att hitta dessa kex 🙁 Vad hette dom? O har dom slutat säljas helt? Dom var underbart goda minns jag <3


   
Citera
Ämnesetiketter

jag kommer också ihåg dom men kommer inte på vad dom heter.. droppar in på tråden och ger dig svar när jag vet [crazy]


   
SvaraCitera
Tuvan
Ämnesstartare

Geforce8800:

jag kommer också ihåg dom men kommer inte på vad dom heter.. droppar in på tråden och ger dig svar när jag vet

Tack! Det skulle uppskattas 😀


   
SvaraCitera

minns dom brukar fortfarande äta liknande med pandor när jag är utomlands[blush]


   
SvaraCitera
Tuvan
Ämnesstartare

Chickfactor:

brukar fortfarande äta liknande med pandor när jag är utomlands

Åh vad fuskigt..


   
SvaraCitera

Dom har slutat säljas i sverige.. finns i norge. ska be min mamma köpa hem massor med såna när hon åker dit i sommar!! 😀


   
SvaraCitera

Om någon vet vad dom heter så vill jag gärna veta, man kanske typ kan b eställa såna, jag skulle lätt göra det det är det godaste jag ätit i hela mitt liv!


   
SvaraCitera
Tuvan
Ämnesstartare

framtidstron:

Dom har slutat säljas i sverige

Åh, det var det jag förfarade :'( Mina favorit var det. Stör mig på att jag vet hur de ser ut, bara namnet som fattas! DAMN.


   
SvaraCitera

Tuvan:

Stör mig på att jag vet hur de ser ut, bara namnet som fattas!

Jaaa jag vill också veta namn ;(


   
SvaraCitera

Det är bara några jävla kex, hitta en annan sort som är goda.


   
SvaraCitera
Tuvan
Ämnesstartare

HurricaneBernt:

Det är bara några jävla kex, hitta en annan sort som är goda.

Aldrig 🙁


   
SvaraCitera

Tuvan:

Aldrig 🙁

Skyll dig själv då.


   
SvaraCitera

Åt också såna kex när jag var liten, tror de hette Cartoons eller något sånt.


   
SvaraCitera

Tuvan:

Alla hade ett djuransikte tryckt på kexet

Ja! Och så var det små påsar i den stora påsen och helt gulligt och allt. Ska fråga mamma.

Hon kom inte ihåg vad de hette =(


   
SvaraCitera
Tuvan
Ämnesstartare

jakholxrR:

Ja! Och så var det små påsar i den stora påsen och helt gulligt och allt. Ska fråga mamma.

Hon kom inte ihåg vad de hette =(

Ja, oh snälla gör det. Fasen vad jag är sugen på dom!


   
SvaraCitera