Aviseringar
Rensa alla

Vad hoppas du att umaren över dig skulle göra för dig?


Ämnesstartare

LIKE A BOSS [y]


   
Citera
Ämnesstartare

göra 1 uppgift t mig = (


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

håruppsättning.


   
SvaraCitera
mynona

Hon kan gärna få göra en personanalys av mig. Det vore roligt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[blush][blush][blush][blush][blush][blush][blush]


   
SvaraCitera
mynona

Undervisa mig i filosofi. Jag blir gärna förkovrad i just det ämnet av en kunnig person


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

vara ärlig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köpa presenter


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Hon kan gärna få göra en personanalys av mig. Det vore roligt

har tyvärr inte fullt grepp om dig så du är extremt distanserad och aldrig någonsin har avsöjat något om ditt liv men om du börjar kan jag nog rätt snabbt. [blush] du hade passat bra i säpo.


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

har tyvärr inte fullt grepp om dig så du är extremt distanserad och aldrig någonsin har avsöjat något om ditt liv men om du börjar kan jag nog rätt snabbt. du hade passat bra i säpo.

Åh, men det som är roligt är att höra folks instinktiva fördomsmässiga bild!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Åh, men det som är roligt är att höra folks instinktiva fördomsmässiga bild!

du känns lite väl överlägsen nu. [cute]


   
SvaraCitera
mynona

ceka92:

du känns lite väl överlägsen nu.

Nej varför? [sad] Det tycker väl alla är intressantast när det gäller sådant här - att se vilket intryck de gör utan att mottagaren kan basera en personbild på namn/adress/civilstånd/sexualitet osv[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mynona:

Nej varför? [sad] Det tycker väl alla är intressantast när det gäller sådant här - att se vilket intryck de gör utan att mottagaren kan basera en personbild på namn/adress/civilstånd/sexualitet osv[y]

haha, du tror att jag inte kan eftersom att du inte har visat något. vilket är sant.

jag förstår situationen.
hata mig ej.

okej, det jag tror mig ana är att du är lite orkeslös. inte för att du inte har förmågan(du kan bli i princip vad som helst gällande intellektuella, dömande yrken). du känner dig snarare ostimulerad i livet och trött på att alla som tror på ideér/ideologier är för fokuserade på att nå en punkt så att de fattar dåliga beslut. något som inte du absolut vill göra. samtidigt upptas din lediga tid av visioner. visioner som gör sig bäst inom ett visst fält/olika böcker om ämnen, att andra får ta del av ditt sinne.
[smile]

jag tror också att du egentligen känner lite förakt mot vissa människor och utagerar detta genom ett syrligt, till synes välmenande bemötande. detta är något förståeligt.

du är rolig och tar saker med en klackspark. däremot tror jag att du kan vara långsynt på det sättet att du inte kan släppa vissa känslor av misstro. du litar på få människor men är alltid snäll i ditt beteende ändå. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ringa nödnummer om jag är i behov av det...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vet inte umare är avreggad Ledsen


   
SvaraCitera