Aviseringar
Rensa alla

Vad/hur skulle du göra..?


Ämnesstartare

Been there, done that. Förnekelse is the shit.

Vad skulle du gjort om du vaknade upp i ett okänt hem iklädd någon annans pyjamas?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade först stått frågande i varför jag var iförd i pyjamas, sen hade jag nog försökt orientera mig i hemmet för att ta reda på var jag är och hur jag kom dit.

Vad skulle du göra om du var mitt i publiken på en konsert och plötsligt bildas det en massiv moshpit omkring dig och det finns ingen synlig utväg?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hade sprattlat o stuckit armbågarna i folk försökt stå stadigt o kastat upp något i luften siktat bit bort fall jag har nått att kasta dvs, gjort ljud också fall det är en jobbig moshpit. Om det är en helt okej typ dansa sjunga med hoppa osv

Vad skulle du göra om några trevliga främlingar frågade om du ville va med på snöbolls krig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag skulle göra som folksamchefen och hämta min snöslunga.

Va skulle du göra om du skulle vara inlåst i ett rum fullt med giftormar?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dö.

hur skulle du mörda en person som åt upp den sista existerande kexchokladen om kexchoklad var det enda som du uppskattade i livet?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nita på hela kroppen tills den blir blåsvart, limma fast ögonlocken så de inte går att stängas, sedan lägga kroppen på en liten uppblåsbar båt och låta den flyta bort till arktis och ligga där tills den förfryser och bitar lossnar så kommer isbjörnarna och äter upp den.

är det snyggt att ha jättemörk hud och ha väldigt ljust hår?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj.. gjorde fel här förlåt.

vad skulle du göra om en smutsig hund sprang in i ditt rum och skvätte ner hela din nybäddade säng med lera och vatten?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Undra hur hunden kommit in och sedan försökt locka till mig den för att se om den hade något halsband. Att bädda med nya lakan vore ju tämligen hjärndött då.

Vad skulle du göra om personen bredvid dig på bussen svimmade


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skaka hen o typ ropa stoppa bussen typ o be någon ringa till ambulans o kolla puls osv kan ju vara allvarligt

Vad skulle du göra om det var julafton eller din födelsedag o du bara fick dåliga presenter o inte ens maten var god?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

man ska ju vara tacksam för allt man får, för att någon brytt sig tillräckligt för att köpa en present åt en. är glad att jag alltid tänkt så. skulle kölhala min unge om den ba nä mina presenter är fuuuula. usch.

du råkar kräkas i klassrummet, vad gör du


   
SvaraCitera
Plato

                              


   
SvaraCitera