Aviseringar
Rensa alla

Vad i helvete!!!!!!?


Ämnesstartare

Hon var ju rätt smal [wink]


   
SvaraCitera
smisk

Vafan, jag orkar typ 10 bitar sushi, max. :S


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Måste instämma. Det där är inte sunt någonstans! Inte speciellt vackert heller [cute] Tycker otroligt synd om hennes dotter. Om den svenska programledaren fick hjälpa till nu (när hon väger 250 kg), HUR ska hon då klara sig ensam när hon väger 450 kg?! Antar att hennes man inte kan vara där 24/7 [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Skjut valrossen, föfan!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Människor är sjuka


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan vilka hycklare ni är, hela bunten. Typiskt svensk: Lagom är bäst.
Ni är fan aldrig nöjda. Jag hatar er.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kollade lite på det på tv, min polares morsa satt och glodde på det när jag var där. Vad ska man säga egentligen? Haha.


   
SvaraCitera

låt späckvalen göda upp sig. det är inte våra problem.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[bigsmile][bigsmile][bigsmile]


   
SvaraCitera

lejonmamman:

Åh jag älskar program med feta människor!
Då känner man sig smal för engångsskull

Haha samma här [cute]


   
SvaraCitera

coffz:

enligt mig är det här värre.. det finns iaf en väg tillbaka till normalvikt från att va pinnsmal, väger man 450 kg så finns det ingen väg tillbaka och man dör troligen långt innan man borde..

Det är inte alltid det finns en väg tillbaka för modellerna, hur många dör inte på vägen för att få de bästa modellkontrakten? Jo alldelles för många. Så att skriva att det finns en väg tillbaka för modellerna är inte sant. Många inom modellvärlden dör också på kuppen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zandra_K:

Det är inte alltid det finns en väg tillbaka för modellerna, hur många dör inte på vägen för att få de bästa modellkontrakten? Jo alldelles för många. Så att skriva att det finns en väg tillbaka för modellerna är inte sant. Många inom modellvärlden dör också på kuppen.

Jo, men att öka 30kg är inte ens i närheten av så svårt som det är att banta bort 375. [rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det finns modeller som dött på catwalken.
Det finns anoretiker som dött på grund av sina ätstörningar.
Det finns människor som dör av övervikt.

Alla dör, frågan är: Hur vill du leva ditt liv, och hur länge?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pakanajuhla:

Jo, men att öka 30kg är inte ens i närheten av så svårt som det är att banta bort 375.

Om du ägnat de senaste åren åt att tvinga dig själv att inte äta, att förakta mat är det en oerhörd prövning, också med tanke på att du begränsas fysiskt då kroppen har lärt sig att rygga undan från näring och inte längre kan ta upp den. Men jag erkänner att du på sätt och vis har rätt, det är nästintill omöjligt att banta bort så mycket.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Achia:

Om du ägnat de senaste åren åt att tvinga dig själv att inte äta, att förakta mat är det en oerhörd prövning, också med tanke på att du begränsas fysiskt då kroppen har lärt sig att rygga undan från näring och inte längre kan ta upp den.

Jag vet precis vad det handlar om. Det finns en anledning till att jag hänger här i ätstörnings-forumet. [censur]

Det jag menar är att 370 kilo är en något större summa än 30 kilo.

Trots att de där 30 kilona är förknippade med enorm panik-ångest och ett stort självhat kommer det gå 10 gånger fortare, då man väl bestämt sig.


   
SvaraCitera