Aviseringar
Rensa alla

VAD I HELVETE GÖR MAN??!


Ämnesstartare

[cry]

Jag är instängd. I min pojkväns lägenhet. Hattar han just nu för att han sa åt mig att "inte glömma att låsa överlåset", klart som fan att det gick bra att låsa det, men nu när jag ska låsa upp det GÅR det inte. Sitter fast. Jag har kämpat i en kvart, provat alla metoder och håll och yada. JAG BLIR GALEN. Jag kan sitta här det är lugnt men vi har en BOBOLINA SOM MÅSTE KISSA OCH BAJSA OCH BLIR MER OCH MER HYSTERISK OCH JAG TYCKER SYND OM HONOM FÖR ATT HAN INTE KAN STILLA SINA BEHOV. JAG SKA ALLTSÅ GÅ UT PÅ PROMENAD MED MIN POJKVÄNS HUND OCH JAG KOMMER INTE UT [cry] DET GÅR INTE. VAD GÖR JAG NU MENAR NI? Han bor på tredje våningen.


   
Citera
Ämnesstartare

Sätt den på toaletten eller skaffa muskler så att du kan låsa upp.[y]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ta ett lämpligt föremål och förstör låset?


   
SvaraCitera

Kämpa lite till med låset.
Jag kom nästan inte in i Marios lägenhet en gång när jag varit och handlat, jag började nästan gråta, sedan kom jag in, när mina fingrar blivit skinnflådda och så. Sedan sade han "Meh, det är ju bara att vrida ett halvt varv till". [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Väinämöinen:

Sätt den på toaletten eller skaffa muskler så att du kan låsa upp.[y]

Jag har muskler, käft. Och en hund som sprungit runt i det vilda och stillat sina behov hela sitt liv kan plötsligt inte sätta sig på en jävla toalett och bajsa.

DeathOrGlory:

Ta ett lämpligt föremål och förstör låset?

Men det vore ju lite elakt då alla andra får upp det men inte jag :/ Och då förstör jag hela deras dörr. Och jag tror inte att det är så lätt att förstöra låset eftersom det är en säkerhetsdörr.

Kol att du är tillbaka btw [smile][smile]

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Jag kom nästan inte in i Marios lägenhet en gång när jag varit och handlat, jag började nästan gråta, sedan kom jag in, när mina fingrar blivit skinnflådda och så. Sedan sade han "Meh, det är ju bara att vrida ett halvt varv till". [mad]

HAHA. Ska prova att vrida ett halvt varv till. Vad fan är det med mig och lås [cry]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Men det vore ju lite elakt då alla andra får upp det men inte jag :/ Och då förstör jag hela deras dörr. Och jag tror inte att det är så lätt att förstöra låset eftersom det är en säkerhetsdörr.

Testa att ringa din pojkvän och fråga då?

Lounge Act:

Kol att du är tillbaka btw

Vet är lite sådana, coolish. [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Jag har muskler, käft.

Jo, men inte tillräckligt för att öppna ett lås.[zzz]

Lounge Act:

Och en hund som sprungit runt i det vilda och stillat sina behov hela sitt liv kan plötsligt inte sätta sig på en jävla toalett och bajsa.

Det är ju bara att trycka ner den i stolen och hålla fast den där.. Den lär ju göra sin sak efter en stund.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Vet är lite sådana, coolish. [cool]

LyxarN^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Testa att ringa din pojkvän och fråga då?

Han är liksom jätteupptagen och går inte att nås. På riktigt. Bajs.

DeathOrGlory:

Vet är lite sådana, coolish. [cool]

[cool]

Väinämöinen:

Det är ju bara att trycka ner den i stolen och hålla fast den där.. Den lär ju göra sin sak efter en stund.

HAHA du är knäpp. Låter som en jävla toaborste du pratar om.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lounge Act:

Han är liksom jätteupptagen och går inte att nås. På riktigt. Bajs.

Ta bild på låstet och ladda upp så folk kan se vad det är för lås.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

.

hahaha så jävla dålig är du, umlifer!


   
SvaraCitera

Lounge Act:

HAHA. Ska prova att vrida ett halvt varv till. Vad fan är det med mig och lås [cry]

Vet inte, har samma problem. Lås är farliga. [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JrL414_3:

hahaha så jävla dålig är du, umlifer!

Hahaha!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Hahaha!

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

DeathOrGlory:

Ta bild på låstet och ladda upp så folk kan se vad det är för lås.

Image

XMinGrönaLampaÄrDödX:

Vet inte, har samma problem. Lås är farliga. [sad]

Det går inte [mad][cry]


   
SvaraCitera