Aviseringar
Rensa alla

Vad i helvete gör man?


Ämnesstartare

Helt galet detta, min flickvän eller mitt ex rättare sagt som jag känt sen vi började ettan på gymnasiet, blev kära efter några veckor och har varit kära sen dess men blev inte tillsammans med varandra förens för 8-9 månader sen. Vi har varit bästa kompisar och alltid haft jätteroligt, men när vi blev tillsammans så blev vi ännu mer kära och kände båda två att vi ville vara tillsammans för alltid, sjukaste :S men vi bråkar lite om svartsjuka o såna saker vilket jag anser normalt. jag ställer upp för henne, hon vet hur jag har varit, legat med tjejer hit o dit hon är väl medveten om det och ber mig att inte prata med tjejer som jag legat med, eller flirta med andra tjejer,inte ge ut mitt nummer till andra tjejer osv. jag gör inget av detta, men hon gör allt detta precis efter hon sagt det till mig och ljuger om det. sen skulle hon på kryssning och sa att hon egentligen inte ville åka o fråga mig om jag verkligen ville ha med henne om hon stanna, hon fråga mig en vecka i sträck om jag verkligen ville och sa att hon inte ville åka osv. jag sa att kalrt jag vill vara med dig. saken är att jag också skulle åka på kryssningen med henne men en vecka innan säger min fotbollstränare att jag får 5000 kronor om jag stannar och spelar match istället så jag tvekar några dagar utan att berätta för henne att han erbjudit mig detta, men tillslut så ställer jag upp för mig lag o väljer att stanna hemma. hon bestämmer sig sen för att åka vilket leder till bråk och tjaffs där jag till slut säger, om du inte ställer upp för mig den här gången visar det bara att vårt förhållande inte är värt mer än en kryssning o då gör vi slut, för vi hade bråkat väldigt mycket veckan innan o vi kände båda två att vi skulle fixa det. skitsamma nu, hon åker, när hon kommer gör hon slut med mig, säger att hon aldrig mer vill prata med mig, att hon inte klarar av att se mig ett annat liv. vi pratar inte med varandra förens på flaket(studentflaket,2 veckor efter) då hon säger till mig vi kanske kan fixa det här efter studenten. jag fattar noll o står som en nolla där o undrar vadfan hon menar när hon har bytt nummer, tagit bort mig på msn, på facebook dessutom har alla hennes familj o vänner gjort detsamma... under dessa veckor har jag fått tid att tänka för mig själv och känner att jag verkligen vill detta, vilket jag sa till henne när hon ville göra slut, jag bad om ursäkt sa att jag behandlat henne fel. Så vad fan ska jag göra? alla frågor o svar är guldvärda.

ÄNDRAT 2011-06-15 01:02

ÄNDRAT 2011-06-15 01:06
Helt galet detta, min flickvän eller mitt ex rättare sagt som jag känt sen vi började ettan på gymnasiet, blev kära efter några veckor och har varit kära sen dess men blev inte tillsammans med varandra förens för 8-9 månader sen.
Vi har varit bästa kompisar och alltid haft jätteroligt, men när vi blev tillsammans så blev vi ännu mer kära och kände båda två att vi ville vara tillsammans för alltid, sjukaste :S men vi bråkar lite om svartsjuka o såna saker vilket jag anser normalt.

jag ställer upp för henne, hon vet hur jag har varit, legat med tjejer hit o dit hon är väl medveten om det och ber mig att inte prata med tjejer som jag legat med, eller flirta med andra tjejer,inte ge ut mitt nummer till andra tjejer osv. jag gör inget av detta, men hon gör allt detta precis efter hon sagt det till mig och ljuger om det.

sen skulle hon på kryssning och sa att hon egentligen inte ville åka o fråga mig om jag verkligen ville ha med henne om hon stanna, hon fråga mig en vecka i sträck om jag verkligen ville och sa att hon inte ville åka osv. jag sa att kalrt jag vill vara med dig.

saken är att jag också skulle åka på kryssningen med henne men en vecka innan säger min fotbollstränare att jag får 5000 kronor om jag stannar och spelar match istället, så jag tvekar några dagar utan att berätta för henne att han erbjudit mig detta, men tillslut så ställer jag upp för mig lag o väljer att stanna hemma.

hon bestämmer sig sen för att åka vilket leder till bråk och tjaffs där jag till slut säger, om du inte ställer upp för mig den här gången visar det bara att vårt förhållande inte är värt mer än en kryssning o då gör vi slut, för vi hade bråkat väldigt mycket veckan innan o vi kände båda två att vi skulle fixa det.

skitsamma nu, hon åker, när hon kommer hem från kryssningen gör hon slut med mig, säger att hon aldrig mer vill prata med mig, att hon inte klarar av att se mig ett leva annat liv.

vi pratar inte med varandra förens på flaket(studentflaket,2 veckor efter) då hon säger till mig att vi kanske kan fixa det här efter studenten.

jag fattar noll o står som en nolla där o undrar vadfan hon menar, efterssom hon har bytt nummer, tagit bort mig på msn, på facebook dessutom har alla hennes familj o vänner gjort detsamma...

under dessa veckor har jag fått tid att tänka för mig själv och känner att jag verkligen vill detta, vilket jag sa till henne när hon ville göra slut, jag bad om ursäkt sa att jag behandlat henne fel. Så vad fan ska jag göra? alla frågor o svar är guldvärda.

ÄNDRAT 2011-06-15 01:10
Helt galet detta, min flickvän eller mitt ex rättare sagt som jag känt sen vi började ettan på gymnasiet, blev kära efter några veckor och har varit kära sen dess men blev inte tillsammans med varandra förens för 8-9 månader sen.

Vi har varit bästa kompisar och alltid haft jätteroligt, men när vi blev tillsammans så blev vi ännu mer kära och kände båda två att vi ville vara tillsammans för alltid, sjukaste :S

men vi bråkar lite om svartsjuka o såna saker vilket jag anser normalt. jag ställer upp för henne, hon vet hur jag har varit, legat med tjejer hit o dit.
men hon är väl medveten om det och ber mig att inte prata med tjejer som jag legat med, eller flirta med andra tjejer,inte ge ut mitt nummer till andra tjejer osv. jag gör inget av detta, men hon gör allt detta precis efter hon sagt det till mig och ljuger om det.

sen skulle hon på kryssning och sa att hon egentligen inte ville åka o fråga mig om jag verkligen ville ha med henne om hon stanna, hon fråga mig en vecka i sträck om jag verkligen ville och sa att hon inte ville åka osv. jag sa att kalrt jag vill vara med dig.

saken är att jag också skulle åka på kryssningen med henne men en vecka innan säger min fotbollstränare att jag får 5000 kronor om jag stannar och spelar match istället så jag tvekar några dagar utan att berätta för henne att han erbjudit mig detta, men tillslut så ställer jag upp för mitt lag o väljer att stanna hemma.

hon bestämmer sig sen för att åka vilket leder till bråk och tjaffs där jag till slut säger, om du inte ställer upp för mig den här gången visar det bara att vårt förhållande inte är värt mer än en kryssning o då gör vi slut, för vi hade bråkat väldigt mycket veckan innan o vi kände båda två att vi skulle fixa det.

skitsamma nu, hon åker, när hon kommer gör hon slut med mig, säger att hon aldrig mer vill prata med mig, att hon inte klarar av att se mig ett annat liv. vi pratar inte med varandra förens på flaket(studentflaket,2 veckor efter) då hon säger till mig vi kanske kan fixa det här efter studenten. jag fattar noll o står som en nolla där o undrar vadfan hon menar när hon har bytt nummer, tagit bort mig på msn, på facebook dessutom har alla hennes familj o vänner gjort detsamma...

under dessa veckor har jag fått tid att tänka för mig själv och känner att jag verkligen vill detta, vilket jag sa till henne när hon ville göra slut, jag bad om ursäkt sa att jag behandlat henne fel. Så vad fan ska jag göra? alla frågor o svar är guldvärda.


   
Citera

Ugh, folk som är av och på sådär är frustrerande. Vi vet inte mer än du om vad hon vill egentligen, men känns det värt för er båda är det väl bara att fortsätta. Se till att snacka igenom allt innan bara och bestäm er ordentligt, annars lär det väl bara fortsätta som det gjort. Tror du inte att det funkar så gå vidare. [party]


   
SvaraCitera

I det här fallet, gå vidare..
Och börja med styckindelning pls


   
SvaraCitera

förträng personen så fort som möjligt annars blir det bara pannkaka av all framtid.


   
SvaraCitera

aayeaaa:

Ja (Du röstade på detta alternativ)

Zapetta:

I det här fallet, gå vidare..
Och börja med styckindelning pls


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

I det här fallet, gå vidare..

varför anser du att jag ska gå vidare för?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

respons:

Se till att snacka igenom allt innan bara och bestäm er ordentligt, annars lär det väl bara fortsätta som det gjort. Tror du inte att det funkar så gå vidare. [party]

precis, bara jag får chansen att prata med henne då det känns fel att vi gjort slut för att hon är fortfarande kär i mig vilket hon sa... konstig tjej, blir galen hehe


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

Och börja med styckindelning pls

jafan, ber om ursäkt hade lite bråttom bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

OF 5:

förträng personen så fort som möjligt annars blir det bara pannkaka av all framtid.

varför tror du det?


   
SvaraCitera

aayeaaa:

konstig tjej

Tjejer är konstiga. [cheers]


   
SvaraCitera

aayeaaa:

varför tror du det?

erfarenhet


   
SvaraCitera

aayeaaa:

varför anser du att jag ska gå vidare för?

ni har inte varit tillsammans och det strular redan
får känslan att det bara kommer fortsätta
hitta något bättre istället


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zapetta:

ni har inte varit tillsammans och det strular redan

saken är ju att vi har varit tillsammans i över ett halvår


   
SvaraCitera

jag orkade inte läsa pga avsaknad styckeindelning.
annars skulle jag gjort det


   
SvaraCitera

aayeaaa:

saken är ju att vi har varit tillsammans i över ett halvår

skulle stå en längre tid men okej.. ett halvår..
håller fortfarande fast vid att du ska gå vidare
om ni gjorde slut för en sådan sak, vad gör ni då slut för nästa gång? varför lägga ner en massa energi på något som uppenbarligen inte funkar när du kan släppa det och ha det nice?


   
SvaraCitera