Aviseringar
Rensa alla

Vad innebär det att vara ihop?


Ämnesstartare

Ja, som du ser i rubriken så undrar jag vad det innebär att vara ihop med någon när man är typ 12 år.


   
Citera

Få saker av på habbo o skriva *puss* och ; $$


   
SvaraCitera

Det beror mkt på vem man är ihop med:) men kan tänka mig att det är väldigt pirrigt o spännande. Jättekul o lite jobbigt ibland kanske oxå!

 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:
Få saker av på habbo o skriva *puss* och ; $$

Fkpaw:
Det beror mkt på vem man är ihop med:) men kan tänka mig att det är väldigt pirrigt o spännande. Jättekul o lite jobbigt ibland kanske oxå! 

Ok, tack så mycket för svar! Men gör man typ något speciellt när man är ihop eller liknande?


   
SvaraCitera

Skickar hjärtan på Lunar.


   
SvaraCitera
reben

hahahahah så fattiga förhållanden du verkar haft när du va 12 stekis ???


   
SvaraCitera

reben:
hahahahah så fattiga förhållanden du verkar haft när du va 12 stekis ???

jag hade inga förhållanden alls när jag var 12, förstod inte ens vad det skulle vara bra för Tardig känner mig lite utanför näru säger sådär RodnarLedsen


   
SvaraCitera
reben

space:

jag hade inga förhållanden alls när jag var 12, förstod inte ens vad det skulle vara bra för Tardig känner mig lite utanför näru säger sådär RodnarLedsen

hade 1, fick hnm o börja självskada samt hata allt. började redan där ???? 


   
SvaraCitera

reben:

hade 1, fick hnm o börja självskada samt hata allt. började redan där ???? 

ja , håll dig borta från mig. brev och youtube klipp går dock bra TardigRodnar


   
SvaraCitera
reben

space:

ja , håll dig borta från mig. brev och youtube klipp går dock bra TardigRodnar

m kass


   
SvaraCitera

att vara skitjobbig


   
SvaraCitera

att vara ihop när man är 12 kan vara som när man är 80 det är båda 2 som bestämmer och formar det till vad det är 


   
SvaraCitera

Mitt första förhållande påbörjades och avslutades då jag gick i årskurs 2. Det gick ut på att cykla hem till varandra varje dag och äta lasagne, ha vattenkrig och spela kort sommarlovet ut. Minns även att pojken i frågas mamma (som förövrigt även var min dåvarande idrottslärare) skickade med honom ett gosedjur till mig en gång. Fina tider.


   
SvaraCitera

reben:
hahahahah så fattiga förhållanden du verkar haft när du va 12 stekis ???

Jag var inte 12. Jag var tio.


   
SvaraCitera
reben

Stekaren:

Jag var inte 12. Jag var tio.

ok men hn är 12


   
SvaraCitera