Aviseringar
Rensa alla

Vad irriterar er på facebook och instagram?


Ämnesstartare

Som titeln lyder. Vad kan irritera er på dessa sociala medier eller också twitter eller annan social media? Rätt kul :p Jag stör mig på instagram när folk postar bara bilder på mat eller träning och sedan sätter tusen hashtags på de bilderna :p


   
Citera
Ämnesstartare

statusuppdateringar som är för privata


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

att folk är idioter samt hashtags


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

samt hashtags som inte har något med bilden att göra, utan endast består av "#tagsforlikes #tagforlike #tfl #tflers #swag #yolo #lol #awesome #amazing #hot #follow2follow #followtofollow #followme"


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

 Inlägg där folk lägger ut sig själva lite väl mycket. Skriver om de mest onödiga grejerna.

Lite så som jag själv gör, ska erkännas Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

iddqd:
att folk är idioter samt hashtags


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

de på instagram som filmar sig själva och bara gör miner. inget annat. fucking statyer


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bilder eller filmer på kladdiga och äckliga barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

eller folk som postar en profilbild med en låttext under. är de bara jag men är inte de lite för mycket?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hahahahhahha

passe:
Bilder eller filmer på kladdiga och äckliga barn


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Eller de som lägger upp bilder med bajsnödiga citayt, usch. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passe:
Bilder eller filmer på kladdiga och äckliga barn

#lol


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget specifikt som har med just dessa två fenomen att göra. Det Dåliga som sprids via nämnda medier är saker jag tycker Illa om oavsett var de uttrycks någonstans eller hur de sprids.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

använder inte instagram så tar ba facebok. allt irriterar mig på facebok måste verkligen tvinga mig när jag ska logga in. har det ba för att folk o jag med jämt får nya telefonnummer o adresser, annars är allt annat irriterande ja 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Attention whores som gör nån statusuppdatering om att nåt är skit sen när folk frågar vad det är blir svaret alltid nåt i stil med "det är personligt" "ingenting" eller låter helt enkelt bli att svara

ANTINGEN HAR MAN PROBLEM ELLER SÅ HAR MAN DET INTE OCH DÅ BEHÖVER MAN INTE SKRIVA ATT MAN HAR DET!!!

Att det ska vara så svårt


   
SvaraCitera