Aviseringar
Rensa alla

Vad jag än gör så hatar läraren mig,


Ämnesstartare

Har ett drygt problem här...

Det är så här att min idrottslärare har verkligen någonting emot mig och varför vet jag inte. Jag är en som person som gillar idrotten kommer aldrig försent, har med mig kläder och ombyte, kläder anpassat till väder, positiv, vänlig, aktiv osv. Men ändå har han någonting emot mig. Jag fattar verkligen inte varför!! Och jag vill få mvg i gympa men det verkar som om vad jag än gör så duger det inte. Han beter sig heeelt annordlunda mot de andra men jag känner att det är någonting i luften, att hon ogillar mig... starkt!

Vad fan ska jag göra? Har nyss haft en ledarskapsuppgift.. förberedde mig väl & det gick bra, men mig magkänsla säger mig att jag inte kommer få något högre än ett vg.

Och skriv inte, "men då har du väll antagligen inte uppnåt MVG kriterierna". För det handlar egentligen inte om det utan mest om att mot andra personer är han trevlig och glad mot men mot mig ska han ALLTID hitta någonting att klaga på.

/Trött och less


   
Citera

Du uppnår inte MVG kriterierna bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Du uppnår inte MVG kriterierna bara.

[y]


   
SvaraCitera

Kom själv på att skriva det [cool]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det kan ju kanske vara så att du inte uppnår kriterierna för MVG? Men det var bara en tanke.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

pallo217:

Kom själv på att skriva det

mm, haha..[rolleyes]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du inte har något mer konkret exempel så du kan gnälla hos typ rektor kan du inte göra någonting. Bara acceptera att livet inte är rättvist.


   
SvaraCitera
zIGGE

lussebullar:

Har ett drygt problem här...

Jag tänker att det är någonting HOS dig hon inte gillar. Personliga minnen som väcker henne, eller vad som helst. Är du 100% på att du är värd ett MVG 😛 ska du gå över henne och meddela det, efter att du har klagat på henne och om hon säger emot det 😛 och du inte tycker hennes svar är bevärdigat 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

zIGGE:

Är du 100% på att du är värd ett MVG

handlar mest inte om det utan hur hon är, asså kan liksom skälla ut mig fast det är flera som har gjort samma mistag. Och känner att tar jag upp det med henne så kmr hon bara tycka ännu sämre om mig. Gäller väll bara att hålla käften och bita ihop[sad]


   
SvaraCitera
zIGGE

lussebullar:

Och känner att tar jag upp det med henne så kmr hon bara tycka ännu sämre om mig. Gäller väll bara att hålla käften och bita ihop

Det låter som att du vet att du inte är värd det 😛 Vuxna är känslosamt mer öppna för diskutioner 😛 Det är ditt val 😛


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lussebullar:

Och känner att tar jag upp det med henne så kmr hon bara tycka ännu sämre om mig.

Men vad är du för en pussy


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fråga honom vad som fattas, kanske?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Är du säker på att hon inte kritiserar dig för att du är duktig och dels blir besviken när du gör fel och dels finner dig meningsfull att ge kritik?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lussebullar:

Han beter sig

lussebullar:

hon ogillar mig.

ska du bestämma dig för om det är en hane eller fruntimmer?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

lussebullar:

Han

lussebullar:

hon

lussebullar:

han

lussebullar:

hon

Är läraren hermafrodit?
Det kanske bara är så att h*n har något personligt emot dig. Du kanske är jobbig eller ful eller nåt. Men ta upp det med läraren i fråga, eller någon annan vuxen.


   
SvaraCitera