Aviseringar
Rensa alla

VAD JAg tycker om dig


Ämnesstartare

ALDRIG RIKTIGT HAKAT PÅ UM-TRENDER MEN NU KÖÖÖÖR BA KÖÖÖR JAG


   
Citera
Ämnesstartare

Sägrå. [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hei


   
SvaraCitera

Gör det bara.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vågar jag? Ja, jag vågar. Säg.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kom an bara!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

yoo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bring it on!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

BRING IT


   
SvaraCitera

TYCK OM MIG! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

hej


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tja


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Yo.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymbaline:

S

men du är ju sonia. det är som du skrev på min vägg igår liksom. connection! och du har en härlig aura på bilder, och du ursäktar dig inte. jag menar... jag lät dig ta min porträttoskuld, eller jag gav den frivilligt kanske man säger. [blush][love]

Dan_the_ironman:

i

ah, din röst är nice. lite kanske sådär norrländskt tråkig och tror du är kär i din syster. [wink] liksom wow
oj, just det, du är stilig.

Penstrokes:

e

maskulinmajja
arisk
ruttenstel
truckchaffismaterial
ivrig
nonchalant

nej, men du representerar ironin, du är smart och det märks. du är lite som en trea när man själv är etta på gymnasiet. coolt och lite distant, fast ändå ej i detta fall.

Liebestraum:

Y

ah, du är okej. men ogillar att du inte gör mer utav dig själv i social mening. visserligen skjuter jag i mörkret för jag ej är så insatt i din situation, men kom igen. open up, start the journey.

respons:

g

första jag tänker på är snygg, andra är att du är lite osynlig. känner dig ej, nej, men du är väl snäll. det skulle jag skrivit på din tallrik.

isola:

!!

moooooooraaaaaaalkärrrrrrrring, dold moralkärring som ska ha en talan i det mesta, speciellt kring äs.
du är verkligen um-involverad.
men jag tror att du är vacker.
svensk.

Angelize:

y

DU VAR JU TASKIG MOT MIG. inte kul. nej, inte kul. och helt annorlunda än vad jag trodde. lite spydig, men inget jag ej kan hantera. du skulle nog vara jättekul att vara med på krogen, och detta säger jag för jag inte har kunskaper i andra aspekter av dig. du tar ändå ej um så jätteseriöst.

City Mormor:

!

hårsyster. gillar ditt hår och det jag upplever som genuint. verkar vara dig själv och vara mån om dig själv. socialt lyckad. en marshall.

Budolicious:

N

björn? du är lite björn. vet ej riktigt, du är ganska stabil. och var det en facerape när du skrev till mig? för det var ju sexigt.
och du känner/de markus, det är ju en grej också. så du hamnar i markus-facket. du vet hur de snubbarna är.

Slumpartad:

!

jens... söt, snäll, lite spydig. färgglad person som hoppas på det bästa. du är lite player på det sättet att du haft ganska(i mitt tycke) många tjejer. jag menar, hur har du haft tid?!
work it

patrick bateman:

ej

trolllllllll med problemz. du behöver en stor kram och en mentor. jag rekommenderar martin.

^^^^^^

kan ej utveckla, men kan tillägga. vill itne utveckla.


   
SvaraCitera