Aviseringar
Rensa alla

Vad jobbar Kramer i Seinfeld med?? [tard]


Ämnesstartare

Liksom satt och dagdrömmde i dag och tänkte på detta.

Jerry jobbar som komiker, Elaine, jobbar i nåt skumt magasin/tidnings ställe. George jobbar med N.Y Yankees.

Va fan jobbar Kramer med? Hur kan han ha så mycket tid att göra värdelösa saker?? Är han retarded och behöver inte jobba och få pengar från staten ist?? [confused]

Diskutera.


   
Citera

han är förpensionerad cooling som tar ströjobb ibland [y]


   
SvaraCitera

I början på säsong 4 försöker han iaf få igång en actingcareer i LA...
Fast jag skulle tro att han för det mesta är arbetslös,han kanske lever på nåt arv eller något...


   
SvaraCitera

   
SvaraCitera

The only steady job Kramer is known to have had was in "The Strike", when he went back to work at H&H Bagels after being on strike for over a decade. His union finally settled the strike when the minimum wage of New York was raised to the hourly rate Kramer had been demanding from his employer (Kramer still felt the strike was a success), and he was re-employed. He only worked there during that one episode before he was fired. During the time he was working at the bagel shop, he went on strike again because of having to work during Festivus, a holiday invented by Frank Costanza.


   
SvaraCitera

Bagelbagare i ett avsnitt (vilket tydligen är hans ursprungliga jobb). Sen var han ju på kontor som gratisarbetare i nåt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Sen var han ju på kontor som gratisarbetare i nåt.

haha såg det avsnittet igår, det var det som fick mig tänka, han är så knäpp att han går och jobbar nånstans utan lön, därför jag undrade hur han försörjde sig [cute]


   
SvaraCitera

Slashy:

haha såg det avsnittet igår, det var det som fick mig tänka, han är så knäpp att han går och jobbar nånstans utan lön, därför jag undrade hur han försörjde sig

Kramer är ju även en notorisk spelare. Kanske har fått nån storvinst nångång och lever på det.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tilda1988:

Kramer är ju även en notorisk spelare. Kanske har fått nån storvinst nångång och lever på det.

kanske sant.


   
SvaraCitera

han har bara pengar

"Kramer goes to a fantasy camp? His whole life is a fantasy camp. People should plunk down two thousand dollars to live like him for a week. Do nothing, fall ass-backwards into money, mooch food off your neighbors, and have sex without dating. That's a fantasy camp."

- George Costanza


   
SvaraCitera

Hustler


   
SvaraCitera

Rasist.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kramer (Michael Richards) är en äcklig rasist, tror han jobbar med det på heltid idag.


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera