Aviseringar
Rensa alla

Vad känner ni spontat av att äta Bambi?


Axelinaaas:

vad?

Respektera en vegetarians val.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundarjävel:

Respektera en vegetarians val.

jag själv är vegeterian och vi är bestfriends irl så ganska uppenbarat att det bara ett skämt -.-


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

jag själv är vegeterian och vi är bestfriends irl så ganska uppenbarat att det bar ett skämt -.-

Uppenbart för dig möjligtvis, men inte mig. Hur kan du förvänta dig att jag ska veta när jag inte är berikad på information kring det? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Pundarjävel:

Uppenbart för dig möjligtvis, men inte mig. Hur kan du förvänta dig att jag ska veta när jag inte är berikad på information kring det? 

Jag sa inte att du skulle veta att vi känner varandra men oavsätt om vi gjorde det eller inte så är det fortfarande ett skämt 


   
SvaraCitera

Axelinaaas:

Jag sa inte att du skulle veta att vi känner varandra men oavsätt om vi gjorde det eller inte så är det fortfarande ett skämt 

Jo, jag förstod det nu efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rådjur är väl en delikatess. Smakar inte alls lika vilt som ex renkött gör. Både rådjur och älg tycker jag är gott. 


   
SvaraCitera

Jag äter det mesta i köttväg, så länge djuret dör på ett bra sätt så äter jag nästan allt utom, Häst,Katt, Hund, människor :/ 


   
SvaraCitera

Låter gott 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

äter inte kött och åt aldrig rådjur i forntiden när jag var köttätare så har ingen åsikt


   
SvaraCitera

Har inget emot detta då jag gjort det flera gånger.


   
SvaraCitera