Forumet - Vad kan det vara?

Vad kan det vara?

894 0 17
Jag har sedan julas känt mig yr och trött väldigt ofta, jag har huvudvärk som kommer och går, värk i hela kroppen, stickningar i fötter, händer och runt munnen, för en månad sen upptäckte jag att jag hade knölar i nacken, käken, bak på huvudet och bakom örat, dom är hårda och ömmar inte.

Jag har varit hos vårdcentralen som tog ett blodprov i armvecket och någon dag senare kom brevet där det stod att det såklart inte var någonting..

Men eftersom jag börjar bli riktigt less på smärtan och tröttheten undrar jag om det finns någon här som kan ha nån aning om vad det kan bero på?

Spana också in:

Felparkerad: HAHA fyfan alltså.. Ja vi får väl se om det rinner någon vätska ur örat då! [bigsmile]

ööörkarn: Jotack jag vet.. Men har köpt "Enomdan" som jag ska testa att knapra några dagar och ibumetin mot värken och om där är nån inflammation som ligger och lurar.. Får se om det hjälper någorlunda.. Annars blir det nog sjukhuset nästa. [tired]

micitic: Jo har vatt inne på det också.. Bara det att jag har inte alls känt mig stressad, utan nästan tvärt om.. Har haft super lugna veckor på senaste medan detta bara går åt det värre.. :/
Jo, men har inte haft nån förkylning på cirkus 2 månader.. Och har redan kollat upp det, men såklart är det ju inget..

Tack för svaren alla [cheers] men jag kämpar på med vitamintabletterna och ibumetinen (som för övrigt inte hjälper mot smärtan alls). F

Får åka till riktiga doktorn snart iallafall om det inte ger med sig.. Värken blir bara värre, ögonen tåras av smärtan typ..