Aviseringar
Rensa alla

Vad kan det vara?


Ämnesstartare

Jag har sedan julas känt mig yr och trött väldigt ofta, jag har huvudvärk som kommer och går, värk i hela kroppen, stickningar i fötter, händer och runt munnen, för en månad sen upptäckte jag att jag hade knölar i nacken, käken, bak på huvudet och bakom örat, dom är hårda och ömmar inte.

Jag har varit hos vårdcentralen som tog ett blodprov i armvecket och någon dag senare kom brevet där det stod att det såklart inte var någonting..

Men eftersom jag börjar bli riktigt less på smärtan och tröttheten undrar jag om det finns någon här som kan ha nån aning om vad det kan bero på?


   
Citera

Verkar läskigt.[shake]
Körtelfeber?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Borde det inte synts i blodprovet isåfall? :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

oj ingen aning... men jag tycker alltid att man får ' det är ingenting' från läkare [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jo precis.. Jag kan sova en hel natt och endå inte känna mig utvilad.. Och det värker i alla leder och sticker och ja jag vet inte vad.. Men det är såklart ingenting.. Riktigt tröttsamt! [n]


   
SvaraCitera

Jag såg en som var yr och hade stickningar på trauma specialfall på tv4 fakta, och det var hans hjärna som runnit ner i örat för han hade svagt skallben,är det nog. [cute]
Det syntes inte heller på blodprov, de fick röntga huvudet, sen såga upp skallbenet och dona på. Fast det ska oxå rinna vätska ur örat, men det börjar nog senare.


   
SvaraCitera

Gå till sjukhuset och lämna dom inte ifred förrän dom tagit reda på vad det är.
Sorgligt nog måste man tjata för att få svar.


   
SvaraCitera

Låter som en stress-reaktion tycker jag. Har du känt dig stressad under en längre period? Det där är symtom som stämmer in med utbrändhet nämligen
Men kan såklart vara nåt annat, kolla med vårdcentralen igen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Felparkerad: HAHA fyfan alltså.. Ja vi får väl se om det rinner någon vätska ur örat då! [bigsmile]

ööörkarn: Jotack jag vet.. Men har köpt "Enomdan" som jag ska testa att knapra några dagar och ibumetin mot värken och om där är nån inflammation som ligger och lurar.. Får se om det hjälper någorlunda.. Annars blir det nog sjukhuset nästa. [tired]

micitic: Jo har vatt inne på det också.. Bara det att jag har inte alls känt mig stressad, utan nästan tvärt om.. Har haft super lugna veckor på senaste medan detta bara går åt det värre.. :/


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan vara ditt psykiska som är i oblans? Stressad?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Kan ju vara, bara att jag känner mig inte alls stressad och har inte gjort det på ett tag.. Utan tvärtom.. Har inte haft alls mycket på senaste och är i övrigt en jätteglad person..

Kan stress orsaka knölar också? [surprised]


   
SvaraCitera

He, nu ska jag svara lite seriöst, när man har virus i kroppen kan lymfkörtlarna bli förstorade. Det kan kännas på halsen och i nacken.


   
SvaraCitera

Aids.


   
SvaraCitera

sötnos:

Aids.

det var inte ett inlägg för tidigt!


   
SvaraCitera

Blivande_japan:

det var inte ett inlägg för tidigt!

Nej. Tänkte: Vad 17 har hänt med um om jag är först med att skriva aids? [shake]


   
SvaraCitera