Aviseringar
Rensa alla

Vad kan jag göra för honom ??;(


Ämnesstartare

en kille jag bara känt över internet i några dagar vill ta livet av sig. jag tror inte han orkar mycker mer. han har förlorat så mycket, så många. Jag bryr mig väldigt mycket och frågar jämt hur han mår, så sent som igår ville han ge upp. alltså jag är så jävla rädd. Vad kan jag göra? Svara seriöst! Det här är verkligen sjukt viktigt.


   
Citera
Ämnesstartare

nyckelpigan:

över internet

Det är bara att beskåda.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Fan hatar såna människor, så jävla ruttet att sätta andra i frustrerande positioner [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Ending Jon:

Fan hatar såna människor, så jävla ruttet att sätta andra i frustrerande positioner

vad menar du?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

finns inte så mkt att göra[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nyckelpigan:

vad menar du?

Det är aldrig nån som fattar vad jag menar. Det gör mig ledsen [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

De som pratar om det gör det inte ändå..


   
SvaraCitera

Försök få honom att vilja leva, hitta på nåt han kan göra på dagarna som han verkar gilla att göra.
Få honom att se allt det positiva med att leva, inte lätt men nästan det enda man kan göra...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nyckelpigan:

vad menar du?

Märker du inte det själv? Det verkar ju som att du är rätt frustrerad med tanke på att du inte vet vad du ska göra - för att han inte ska ta livet av sig.

Tror nog inte det finns så mycket du kan göra över internet mer än att prata.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Finns nog inte så mycket du kan göra...

eller döda honom, för döda människor begår inte självmord [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

eller döda honom, för döda människor begår inte självmord [cute]

Sjukt logiskt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Rawrtarded:

döda honom, för döda människor begår inte självmord [cute]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vill du göra killen glad och få ett meningsfullt liv?

Be honom och komma över till dig så får han tömma påsen lite, då blir alla killar glada.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

träffa honom i stället då kanske det gör någon skilnad över internet kan du inte göra ett dyft


   
SvaraCitera

Ending Jon:

Det är aldrig nån som fattar vad jag menar.

Jag fattade, och håller med!!
Så otroligt egoistiskt av honom att sätta dig i en svår situation, ni känner inte varandra ens! Han borde ta tag i sitt liv och åtminstonde berätta om sina känslor/problem för sin familj och nära vänner istället, för de kan ju faktiskt hjälpa på riktigt...

Min intuition säger mig att han är en attention whore som bara diggar att höra snälla ord om sig själv... [rolleyes]


   
SvaraCitera