Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man blanda för nåt gott av detta???


Ämnesstartare

ikväll smäller d

ska göra dt bästa möjliga av den ensamt bittra situationen eftersom ingen ville bjuda mig på fest RodnarRodnar lr tja, päronen erbjöd mig att följa med till gbg och hänga med deras gäng, men vem fan vill hänga med familjen på nyår liksom ;$$$$ ska fira nyår ensam och bli full som satannnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnnn.

huhuhuu.jpg

vet ni ngt gott man kan blanda av de ingredienserna som är på bänken?? har fanta, sprite & schweppes russian i kylen ocksååå. tänkte typ improvisera som jag alltid gör, en skvätt av dt, en skvätt av dt, en annan skvätt av dt osv, men kan va kul o höra era tips ocksåååååååååååååååååååå 

p.s kan ev. fixa rom och gin, skulle ha köpt gin på systemet i helgen men löken var slut, köpte ett par onödigt dyra jeans iställ1 h3h3h3.. 🙂 


   
Citera
Ämnesstartare

southern comfort och trocadero


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

drick rent såklart, bara fjortisar blandar


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

har du ostron och chilisås kan du göra ostronshots på det och vodkan


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

malibu och russian låter väl inte helt fel kanske


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:
drick rent såklart, bara fjortisar blandar

tråkig du e


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Förvånad


   
SvaraCitera
PMR
 PMR
  • Om du även skulle ha mjölk hemma: Malibu och mjölk!
  • Malibu och fanta
  • Smirnoff och Schweppes Russian givetvis

   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Min favorit är nog Russchian och vodka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

börja med att slänga schweppes'en, allt sånt trams smakar avskyvärt
Sen kör du southern comfort/fanta och malibu/fanta, kanske provar att blanda alla tre men tror inte det blir helt bra.
Jag vet inte vad det där blåa eller midori är men är det något fruktigt så slänger du i några slattar av det i ovanstående alternativ.
När 1/3 av comforten återstår så sveper du den, det är gott nog att kunna drickas rent

Har du lite glass och mjölk hemma så gör en milkshake med lite vodka och en rejäl skvätt malibu, det är riktigt nice.

När spriten ovan börjar sina så är du nog full nog att shotta tequilan, och sen blir resten av kvällen som den blir.


   
SvaraCitera

Är tvungen att hänga med föräldrarna Ledsen


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

baka en kaka och häll i allt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Dt börjar ta siiiiiiiikikkuiiig vet ine om kag klarrrar av att sljuta rakeeteg sen saaaaaafffeeee köopte en sån där fargluc tårtaa heveheheheh yolio 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Morgonstjärna:
börja med att slänga schweppes'en, allt sånt trams smakar avskyvärt
Sen kör du southern comfort/fanta och malibu/fanta, kanske provar att blanda alla tre men tror inte det blir helt bra.
Jag vet inte vad det där blåa eller midori är men är det något fruktigt så slänger du i några slattar av det i ovanstående alternativ.
När 1/3 av comforten återstår så sveper du den, det är gott nog att kunna drickas rent

Har du lite glass och mjölk hemma så gör en milkshake med lite vodka och en rejäl skvätt malibu, det är riktigt nice.

När spriten ovan börjar sina så är du nog full nog att shotta tequilan, och sen blir resten av kvällen som den blir.

Kötde mjölk och dwn blå skite  innan skiten skärde sig men dt vs ok 

Shweppsen o h vodka ocj malibu är böst hittols skiytgittr

Gott nytt pr pp er qlla love yaa


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

soouthern comfort o fanta med tanke på att båda e apelsin smaksatta.
malibu och vodka och typ valfri läsk.
jim beam o cola
vodka o sprite för en vodka seven


   
SvaraCitera