Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra?


Ämnesstartare

Har supertråkigt, precis som igår och dagen innan. Vill göra något, men känner ingen större lust att umgås med kompisarna. Orkar inte sitta inne framför datorn mer, händer ju inget här. [surprised]

Behöver tips på vad jag kan göra ensam. Kan dra ut, men vet ej vad jag kan göra ute ensam?

Har lite arbeten o göra klart men jag känner mig super-icke-produktiv idag, orkar inte, vill inte! Så det är inget alternativ.

Borde bädda sängen, men det tar inte så lång tid. :/

Hit me!


   
Citera

Döna!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

köttfärssås:

Döna!

ok, ska prova.

Moar?


   
SvaraCitera

Hoppa hopprep, steka korv, rulla runt i snön, bygga en koja, leta efter skatter, reta din syster/bror/katt/hamster, hitta på ett eget språk, dansa runt, uppfinna något.


   
SvaraCitera

gå på en gay promenad.


   
SvaraCitera

Skaffa dig ett liv [party]


   
SvaraCitera

Följ med mig ut på promenad snart. Vi kan stanna i kiosken och ta en glass om du vill!

Eller så stannar du hemma och ser på film.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Hoppa hopprep, steka korv, rulla runt i snön, bygga en koja, leta efter skatter, reta din syster/bror/katt/hamster, hitta på ett eget språk, dansa runt, uppfinna något.

Steka korv? [confused]
Sämst 🙁

Dan_the_ironman:

gå på en gay promenad.

Funderar på det. Fast med gay musik också...

Complicated:

Skaffa dig ett liv

Är ej ett alternativ 🙁

El Guaje:

Följ med mig ut på promenad snart. Vi kan stanna i kiosken och ta en glass om du vill!

Ok. 🙂

El Guaje:

Eller så stannar du hemma och ser på film.

Tips? Har nog sett det mesta bra nu, hittar inget som jag vill se längre. :/


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Steka korv?

Jag har alltid jätteroligt när jag steker korv. Jag glömmer av dem och upptäcker bara helt plötsligt att det är lite dimmigt inne. Då blir det action!

Annars kan du ju måla en fin teckning. Eller kasta olika saker på väggarna och se vad som fastnar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Egyptologen:

Jag har alltid jätteroligt när jag steker korv. Jag glömmer av dem och upptäcker bara helt plötsligt att det är lite dimmigt inne. Då blir det action!

Kan ej äta + disk = [n]

Egyptologen:

Annars kan du ju måla en fin teckning. Eller kasta olika saker på väggarna och se vad som fastnar.

Fläckar på tapeterna + får städa [cry][cry][cry][n]

Ska nog ta en dusch nu, sen städa rummet, bädda sängen, sedan KANSKE gå ut om jag orkar. Jag är rätt lat [cute]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Ok. 🙂

Bra! Utanför televerket om 7 minuter då!

RadioAktivMakaron:

Tips?

Står tyvärr rätt still just nu så har svårt att komma på någon kul film. :/
Waiting? Den duger alltid! [crazy]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

El Guaje:

Bra! Utanför televerket om 7 minuter då!

Vet ej var det ligger och jag bor säkert typ jättelångt ifrån [sad] Hade kommit annars [y]

El Guaje:

Waiting? Den duger alltid!

Ska se trailer, tackar!


   
SvaraCitera

du äter en radioaktiv makaron å får superkrafter


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Vet ej var det ligger och jag bor säkert typ jättelångt ifrån Hade kommit annars

När jag tänker efter så tror jag inte ens vi har något televerk här. Så vi skippar nog det idag ändå tror jag. [sad]


   
SvaraCitera

RadioAktivMakaron:

Jag är rätt lat

Märker detta! Alla mina förslag var ju jättefina.


   
SvaraCitera