Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra för att hålla förhållandet spännande?


Ämnesstartare

Hej!
Jag och min pojkvän älskar varandra väldigt mycket och vi har alltid roligt tillsammans. men va kan man göra för att det inte ska bli långtråkit i ett förhållande? villka aktiviteter kan man hitta på (som inte kostaar en förmögenhet heheee;))
o vad kan man göra för söta/romantiska gester för att göra honom glad? [crazy]


   
Citera

rollspel


   
SvaraCitera

Beror nog helt och hållet på "vad" ni är för sorts personer och gillar att göra. Finns massor aktiviteter som är bra för att krydda till vardagen en aning. Hur gammal är du och din pojkvän? Jag kan försöka kläcka ur mig några tips. [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Vi e snart 18 båda två 🙂
och sex e jättekul men inte de viktigaste haha! 😉
tack så mycket!!


   
SvaraCitera
sincan

U lost me @[tard]

GröntSlajm:

och sex e jättekul men inte de viktigaste haha! 😉


   
SvaraCitera

BDSM helt klart.


   
SvaraCitera

Tkr du ska spanka hnm!


   
SvaraCitera
time
 time

Rollspel är en utmärkt krydda i kärlekslivet, som någon redan påpekade. Vissa gillar att leka tjuv och polis, andra kanske vill vara Edward och Bella, eller brandman och brinnande kvinna, något sånt. Min sambo och jag har en riktigt spännande lek som går ut på att han är sig själv och jag är en panda som bor i skogen. Ibland (men inte alltid) ingår sex i det här, om det inte regnar när han kommer på besök alltså.


   
SvaraCitera

Menar du sexuellt eller? För om du ser förhållanden som något som ska vara spännande kan du ju testa vara otrogen och försöka lösa det efteråt.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

haha! uppskattar alla era svar!
men jag menar egentligen inte något sexuellt utan mer villka aktiviteter man kan hitta på i övrigt [crazy]


   
SvaraCitera
time
 time

GröntSlajm:

utan mer villka aktiviteter man kan hitta på i övrigt

Det beror ju på vad ni redan brukar göra. Så: Vad brukar ni göra?


   
SvaraCitera

timeisrunningout:

Min sambo och jag har en riktigt spännande lek som går ut på att han är sig själv och jag är en panda som bor i skogen. Ibland (men inte alltid) ingår sex i det här, om det inte regnar när han kommer på besök alltså.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Det beror ju på vad ni redan brukar göra. Så: Vad brukar ni göra?

mysa, mysa, mysa - tills kläderna åker av... [wink][no-no]


   
SvaraCitera
time
 time

GröntSlajm:

mysa, mysa, mysa - tills kläderna åker av...

Haha. På så vis. Jag vet inte, jag och min sambo brukar kolla på film, laga mat tillsammans, leka med katten och promenera. Sånt där som man gör. Tror att det är viktigt att hänga som "bara vänner" och inte låta det fysiska ta över hela tiden för annars har man ingenting att falla tillbaka på när/om man hamnar i en svacka.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

timeisrunningout:

Tror att det är viktigt att hänga som "bara vänner" och inte låta det fysiska ta över hela tiden för annars har man ingenting att falla tillbaka på när/om man hamnar i en svacka.

Tro du har mycket r'tt i det h'r, 'r bara inte s[ bra p[ att komma p[ nya saker som hindrar oss fr[n att hamna i slentrian..


   
SvaraCitera