Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra i Halmstad?


Ämnesstartare

Var ligger Halmstad?[confused]


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Var ligger Halmstad?

haha lägg av sötnos, klart du vet det!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UseMee:

klart du vet det!

Faktiskt inte..[surprised]


   
SvaraCitera

batterseabardot:

Faktiskt inte..

Väääästkusten såklart, där per gessle kommer ifrån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

UseMee:

Väääästkusten såklart, där per gessle kommer ifrån.

& fredrik ljungberg har hus där..


   
SvaraCitera

UseMee:

Falkenberg kan dra åt helvete

KÄFT SKREA ÄGER ERAT SLETNA HALMSTAD


   
SvaraCitera

ChristopherXD:

KÄFT SKREA ÄGER ERAT SLETNA HALMSTAD

haha jag bor ju för fan i Falkenberg jag med och de suger balle.


   
SvaraCitera

UseMee:

haha jag bor ju för fan i Falkenberg jag med och de suger balle

finns värre ställen tro mig


   
SvaraCitera

emm4n:

Jag har landställe i Halmstad och brukar bara vara där på somrarna, känner två st där varav en bor här i stockholm. Ge mig tips på vad jag kan göra! Haha

Gå på fotboll på Örjans Vall! Ta en fika på Coffee & Company nere vid Nissan! Bada vid Brottet! Besök Östra Stranden! Åk ut till bokskogarna i Simlångsdalen!


   
SvaraCitera
Issen

emm4n:

Jag har landställe i Halmstad och brukar bara vara där på somrarna, känner två st där varav en bor här i stockholm. Ge mig tips på vad jag kan göra! Haha [cool]

Du kan husera in mig, jag gillar Halmstad


   
SvaraCitera

Stenbrottet får inte missas. Är faktiskt påväg dit just nu för att grilla ikväll, mycket trevligt i denna värmen [zzz]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tropikcenter, Sannarpsbadet (äventyrsbad inomhus), kolla in Trade center som är en skyskrapa vid högskolan, Tylösand o Östra stranden, massa mysiga cafén och bra restauranger i 'city'.. Tyvärr är det inte så himla stort som man kan tro.. men det är som sagt folket som gör det; med mycket folk i rörelse blir allt kul o möjligheterna blir fantastiska! Man kan ju även gå på bio eller se nåt på teatern eller kanske ges det någon konsert..


   
SvaraCitera

Tylösand är najs, Östra stranden är helt ok, brottet finns ute i Söndrum, precis vid Äventyrslandet. Sen finns det nog inget softare än att bara sitta inne i stan och äta glass och glo på folk, Stora Torg, Storgatan. Finns många trevliga affärer runt Storgatan-Brogatan-Klammerdammsgatan.... Och det finns mycket shopping på Eurostop med, det är ganska najs [blush]

Vad du än gör, åk aldrig, och då menar jag ALDRIG, hit på sommaren. Det är dött.


   
SvaraCitera

CoyS:

Vad du än gör, åk aldrig, och då menar jag ALDRIG, hit på sommaren. Det är dött.

Vafan, som mest folk nu på Sommaren här hemma ju?:O Speciellt när marin - saken är i stan 🙂


   
SvaraCitera

emm4n:

g

Måste man alltid göra nåt?
Kan man inte bara slappna av för en gångsskull!!!!!!!!!!!!


   
SvaraCitera