Aviseringar
Rensa alla

Vad kan man göra med en vakuumsugporrensarmaskin?


Ämnesstartare

fick en sugmaskingrej gratis när jag beställde grejer. Den ska suga ut pormaskar. Den funkar inte alls. Försökte ge mig själv en läppförstoring genom att låta den suga sönder mina läppar. Funkade inte heller.
Den kan däremot ge sugmärken på halsen om man är tålmodig, för den som vill se ut som den får knulla.

Funderar på att slänga den, men samtidigt är det ju en cool grej. Den måste ju ha många andra användningsområden också.
Ge ditt bästa förslag.


   
Citera
Ämnesetiketter
Ämnesstartare

framtidstron är död:

Ge ditt bästa förslag.

Detta


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tv-shops fällan?

framtidstron är död:

Den kan däremot ge sugmärken på halsen om man är tålmodig, för den som vill se ut som den får knulla.

Gillar idén. Tuff ju.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KingGurka:

Detta

Kanske. Men först måste jag ju testa alla möjligheter

Renesmee:

Gillar idén. Tuff ju.

Ja! Perfekt för den som gillar att se knullad ut.

Funderar på om jag ska våga sätta den på bröstvårtan. Tror inte jag vågar.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

nu har jag pumpat min pojkväns bröstvårta. Det gick sådär. Om man är tålmodig kan man nog även då få en riktigt fin stor och pumpad bröstvårta av den.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

framtidstron är död:

sugmaskingrej gratis när jag beställde grejer

Vad och varifrån beställde du om du får sådant där uppenbarligen ickefungerande skräp?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Myksa:

Vad och varifrån beställde du om du får sådant där uppenbarligen ickefungerande skräp?

eleven.se, typ sminksida.

Dåligt med förslag här. Blir besviken över er brist på fantasi


   
SvaraCitera

framtidstron är död:

Försökte ge mig själv en läppförstoring genom att låta den suga sönder mina läppar. Funkade inte heller.

[cry]

man kanske kan använda den för att suga ut luft ur plastpåsar innan man ska knyta dem?

Dold text: vet ej hur denna sak ser ut så det kanske var 1 jättedumt förslag...


   
SvaraCitera