Aviseringar
Rensa alla

vad kan man göra när man är ensam hemma


turtle:

ska nog vänta med det ett par år [cute]

jag med, så det gick över efter två yoghurtar med goda bakterier i


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag med, så det gick över efter två yoghurtar med goda bakterier i

vad vare för yoghurtar skulle också behöva ibland.


   
SvaraCitera

isola:

vad vare för yoghurtar skulle också behöva ibland.

söta mörklila (tänktyp actimel) fast hette typ "your moment" ellernåt sånt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

söta mörklila (tänktyp actimel) fast hette typ "your moment" ellernåt sånt

hjälper vilka söta yoghurtar för dig?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Persona


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gå på toa med öppen dörr. 


   
SvaraCitera

isola:

hjälper vilka söta yoghurtar för dig?

jag skrev väl det 😛 de är små och gulliga i en mörklila miniflaska, fyrpack, heter "your moment" tror jag. med tanke på att det är jag på bilden och min mage sett ut så hela daen men det la sig inom 30 min efter yoghurten så vill jag nog säga att det hjälper. men det kan ju vara placebo, såklart. hur eller som: det hjälpte


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

jag skrev väl det 😛 de är små och gulliga i en mörklila miniflaska, fyrpack, heter "your moment" tror jag. med tanke på att det är jag på bilden och min mage sett ut så hela daen men det la sig inom 30 min efter yoghurten så vill jag nog säga att det hjälper. men det kan ju vara placebo, såklart. hur eller som: det hjälpte

menade "fungrar vilka söta yohghurtar som helst för dig?" men det skrev jag inte, tydlig1


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

my moment heter de väl?


   
SvaraCitera

isola:

my moment heter de väl?

ja det låter bekant! söta är dom iaf. som i gulliga. nja vet inte om vilka som funkar, tror inte activia funkar jättebra fast trornånstans att det mest är placebo hur som, när jag får effekt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

elverpigen:

ja det låter bekant! söta är dom iaf. som i gulliga. nja vet inte om vilka som funkar, tror inte activia funkar jättebra fast trornånstans att det mest är placebo hur som, när jag får effekt

ska testa hälla i mig några sådana där i veckan då då pga får också sådär uppsvälld mage ibland uhu


   
SvaraCitera

isola:

ska testa hälla i mig några sådana där i veckan då då pga får också sådär uppsvälld mage ibland uhu

va påwillys idag pga mamma skjutsade (<3) och dom va halva priset på pga kort datum. åt tre idag. mår bra-ish nu.


   
SvaraCitera