Aviseringar
Rensa alla

vad kan man prata om?


Ämnesstartare

Stekaren:
Du kanske ska sikta på en riktig karl istället? Bara ett tips

FOUMF


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tegel:

Hitta på lite skit saker att snacka om bara, blir mycket roligare om det är lite random

okej tack för tipset!:)


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

okej tack för tipset!:)

Inga problem 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Men om du inte vet vad du ska säga så är du ju obekväm. Hade du varit "bekväm" så hade du vetat vad som var det rätta att säga. Och inte söka hjälp på nätet om vad du ska säga till din pojkvän efter att ni har hånglat.

sorry om alla inte är precis som du då?! jag skriver väl hur jag vill, klaga på nån annan i stället! visste du att 98% av alla som klagar på någon behöver SKAFFA SIG ETT LIV


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

sorry om alla inte är precis som du då?! jag skriver väl hur jag vill, klaga på nån annan i stället! visste du att 98% av alla som klagar på någon behöver SKAFFA SIG ETT LIV

Det visste jag inte 🙂 statistik på det? Självklart skriver du hur du vill, tycker bara att det är sorgligt att man är tillsammans med någon man inte ens kan prata med.


   
SvaraCitera

Prata om att du inte pratar någonting och inte vet varför.


   
SvaraCitera
reben

prata om hur d känns o så, att d e jobbigt att du känner dig obekväm så kanske ni kmr närmare varandra o kan göra ngt åt de =) 


   
SvaraCitera
Bell
 Bell

starkenbeerg: visste du att 98% av alla som klagar på någon behöver SKAFFA SIG ETT LIV

Hahahahaha Hjärta Gulligt med frustrerade tonåringar Söt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

Det visste jag inte 🙂 statistik på det? Självklart skriver du hur du vill, tycker bara att det är sorgligt att man är tillsammans med någon man inte ens kan prata med.

fo


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

reben:
prata om hur d känns o så, att d e jobbigt att du känner dig obekväm så kanske ni kmr närmare varandra o kan göra ngt åt de =) 

🙂


   
SvaraCitera
reben

starkenbeerg:

🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

prata om mat


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

starkenbeerg:

fo

? 🙂 ska det betyda fuck off? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Birger: prata om mat

mat är gott


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Carolineelisabeth95:

? 🙂 ska det betyda fuck off? 

ta det hur du vill:)


   
SvaraCitera