Aviseringar
Rensa alla

Vad kan vara felet med min dator?


Lounge
Ämnesstartare

FTH039:

En gång vaknade jag av att min dator startades, flera timmar efter att jag hade stängt av den. Fyhelvete så läskigt. Spöken, helt klart. Även för dig.

nä bor inga spöken här skulle känt av d ;););));))


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

känner att denna tråd inte är färdigdiskuterad

måste finna logiska förklaringar till allt


   
SvaraCitera

Den logiska förklaringen är att du går i sömnen. Gjorde i natt också men du såg ut att ha så kul när du satt och spelade lemmings i tre timmar så brydde mig inte =)

Lr så finns det ingen logisk förklaring.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Gjorde i natt också men du såg ut att ha så kul när du satt och spelade lemmings i tre timmar så brydde mig inte =)

[chocked]

har inte ens lemmings på datorn, måste ha laddat ner det innan och haft mig.. blir bara värre och värre detta

El Guaje:

Lr så finns det ingen logisk förklaring.

nä men jag vill gärna veta den ologiska

jag vill ha EMPIRIII föfan


   
SvaraCitera

Lounge:

har inte ens lemmings på datorn, måste ha laddat ner det innan och haft mig.. blir bara värre och värre detta

Det är riktigt. Du frågade om jag hade det men jag ba nej nu vill jag faktiskt sova. Då antar jag att du beslutade dig för att ladda ned det istället.

Lounge:

jag vill ha EMPIRIII föfan

Vad vill du ha sa du? :S


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Det är riktigt. Du frågade om jag hade det men jag ba nej nu vill jag faktiskt sova. Då antar jag att du beslutade dig för att ladda ned det istället.

haha 🙁 vore scary om detta var sant

El Guaje:

Vad vill du ha sa du? :S

http://sv.wikipedia.org/wiki/Empiri


   
SvaraCitera

Lounge:

haha 🙁 vore scary om detta var sant

Hahaha aa visst vore dä.Dold text: förlåt [blush]

Lounge:

http://sv.wikipedia.org/wiki/Empiri

Aha! Du ligger på en helt annan nivå än jag. Skulle aldrig använt ordet empiri. Visste inte ens vad det var. 🙁


   
SvaraCitera

Kan vara någon schemalagd aktivitet såsom defragmentering eller virussökning. Vilken tid på natten var det och vilken veckodag?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Dold text:

[mad][mad][crazy]

El Guaje:

Visste inte ens vad det var. 🙁

nämen! skulle lika gärna kunna vara en chilifrukt låter som d

Blåbärt:

Vilken tid på natten var det och vilken veckodag?

that makes sense!

natten mot lördag kl 04 typ


   
SvaraCitera

Lounge:

nämen! skulle lika gärna kunna vara en chilifrukt låter som d

Ja du har ju en massa knasiga exotiska frukter så tänkte att detta är nog en sån. Men ack så fel jag hade.


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Ja du har ju en massa knasiga exotiska frukter så tänkte att detta är nog en sån. Men ack så fel jag hade.

har jag?? om du syftar på växten i fönstret så är d en igentorkad ros


   
SvaraCitera

Lounge:

har jag?? om du syftar på växten i fönstret så är d en igentorkad ros

Jaha.. 🙁 Trodde det var nåt betydligt häftigare än så. Nåt afrikanskt typ. Rosor är ju ifrån Beligen. Inte så himla exotiskt.


   
SvaraCitera

Lounge:

that makes sense!

natten mot lördag kl 04 typ

Låter lite småknäppt ändå.

Kan det vara så att du hade varit inne på de sidor du nämnde föregående session vid datorn? Sen lade du undan den och när den ville uppdatera klockan mitt i natten så gick den igång, uppdaterade allt, öppnade en hemsida för att visa vad den uppdaterat och det i sin tur öppnades i en ny flik bredvid de sidor du nyligen hade besökt?


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

El Guaje:

Jaha.. 🙁 Trodde det var nåt betydligt häftigare än så. Nåt afrikanskt typ. Rosor är ju ifrån Beligen. Inte så himla exotiskt.

nä jag är väll inte så ball i val av mina växter jag

Blåbärt:

Kan det vara så att du hade varit inne på de sidor du nämnde föregående session vid datorn? Sen lade du undan den och när den ville uppdatera klockan mitt i natten så gick den igång, uppdaterade allt, öppnade en hemsida för att visa vad den uppdaterat och det i sin tur öppnades i en ny flik bredvid de sidor du nyligen hade besökt?

näää, det hade jag ej

men kollade mitt virus/spamprogram nu och den har inte uppdaterat något angiven tid


   
SvaraCitera

Lounge:

näää, det hade jag ej

men kollade mitt virus/spamprogram nu och den har inte uppdaterat något angiven tid

Inte så att din datortillverkare har något eget program för uppdatering av datorn och liknande? Vilket märke är det på datorn?


   
SvaraCitera