Aviseringar
Rensa alla

Vad kommer du verka för i nästa års extraval?


Petros Synthea: Jag har försökt skissa ut alternativen som finns.

awesome pollalternativ


   
SvaraCitera

frukt: Som om det är homofobi att kräva fokus på partiets hjärtefrågor

 Min poäng är att jag inte tror på något vad gäller partiets "hjärtefrågor" då homofobi inte verkar vara något man bryr sig om - som jag tidigare skrev har jag för tillfället tills vidare inget förtroende för partiet. Det har för mig nästan lika låg status som SD som läget är just nu.

Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

Storchen84:

 Min poäng är att jag inte tror på något vad gäller partiets "hjärtefrågor" då homofobi inte verkar vara något man bryr sig om - som jag tidigare skrev har jag för tillfället tills vidare inget förtroende för partiet. Det har för mig nästan lika låg status som SD som läget är just nu.

Säger du att hjärtefrågorna görs illegitima för att folk i partiet vill överlåta köns- och sexualitetsfrågor till andra partier och media som redan har grepp och ofta vett i frågan?


   
SvaraCitera

frukt: Säger du att hjärtefrågorna görs illegitima för att folk i partiet vill överlåta köns- och sexualitetsfrågor till andra partier och media som redan har grepp och ofta vett i frågan?

Fortfarande säger jag att eftersom det finns homofobi i partiet som verkar vara ok så ser jag inte hur jag ska tro på att PP står för det dom påstår sig stå för.

Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

Storchen84:

Fortfarande säger jag att eftersom det finns homofobi i partiet som verkar vara ok så ser jag inte hur jag ska tro på att PP står för det dom påstår sig stå för.

Hur är det homofobi att kräva fokus inom partiet?


   
SvaraCitera

frukt: Hur är det homofobi att kräva fokus inom partiet?

Homofobin är inte att kräva fokus inom partiet, utan snarare det sätt det gjorts på.

Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

Storchen84:

Homofobin är inte att kräva fokus inom partiet, utan snarare det sätt det gjorts på.

En homosexuell människa har bemötts av legitim kritik. Fasansfullt!


   
SvaraCitera

Rösta som jag röstade här, blankt.


   
SvaraCitera

frukt: En homosexuell människa har bemötts av legitim kritik.

Du verkar inte förstå. Jag kan inte avgöra om du inte förstår, eller bara inte vill förstå. Dessutom kanske det inte enbart rör sig om homofobi utan även vuxenmobbing. Skulle det vara så kan man ju lika gärna sänka pp helt o hållet.

Hjärta


   
SvaraCitera
frukt

Storchen84:

Du verkar inte förstå. Jag kan inte avgöra om du inte förstår, eller bara inte vill förstå. Dessutom kanske det inte enbart rör sig om homofobi utan även vuxenmobbing. Skulle det vara så kan man ju lika gärna sänka pp helt o hållet.

Du läser in väldigt mycket i det lilla som står att läsa i svt-länken och du verkar inte öht ha läst det jag länkat till. Efter det senaste valets förlust ska de inte ha råd med hennes lön och Troberg har bemötts av legitim kritik efter sitt kapande av partiets agenda, den målvaktsverksamhet hon bedrivit sedan dess (omringandet av sig själv med folk som stödjer hennes annars isolerade position inom partiet) och det döva örat hon slagit till lägre stående inom partiet som försöker nå henne i partiets faktiska SAKFRÅGOR.

Du verkar bara hoppa på anti-homofobitåget för att det låter bra i dina öron och du vill visa dig så duktig för omvärlden utan att egentligen tänka efter och läsa på.


   
SvaraCitera

Tänker inte välja mellan pest och kolera iaf

röstar på socialliberalerna igen


   
SvaraCitera

Petros Synthea: Verka för att alliansens stärks (M,C,FP,KD)

Verka för mina personliga intressen.


   
SvaraCitera

frukt: Du läser in väldigt mycket i det lilla som står att läsa i svt-länken

Är inte bara SVT-länken det handlar om - den var bara ett exempel. Jag kan förövrigt inte göra mer än att upprepa mig i det jag redan har sagt - vilket jag väljer att låta bli i detta fall av olika anledningar. Du får tro vad du vill om mina "avsikter" eller whatever. Jag har sagt mitt och vill du veta min ståndpunkt är det bara att läsa mina svar till dig igen.

Hjärta


   
SvaraCitera
time
 time

Har ju inte rösträtt i Sverige men kommer lobba stenhårt för en satsning på rödgröna, allra helst får det bli lite rosa i smeten också!

Vill ha Fridolin som utbildningsminister. Alla gånger. 


   
SvaraCitera
frukt

Storchen84:

Är inte bara SVT-länken det handlar om - den var bara ett exempel. Jag kan förövrigt inte göra mer än att upprepa mig i det jag redan har sagt - vilket jag väljer att låta bli i detta fall av olika anledningar. Du får tro vad du vill om mina "avsikter" eller whatever. Jag har sagt mitt och vill du veta min ståndpunkt är det bara att läsa mina svar till dig igen.

Langa gärna de övriga exempel du insinuerar till, det är nämligen det enda du gjort förutom att upprepa en annars ogrundad kortsiktig åsikt, för du har ju inte svarat på något argument av de jag lagt fram över huvud taget utan ja - bara skrivit "men jag tycker så".


   
SvaraCitera