Aviseringar
Rensa alla

Vad kommer han tycka om min fula röst


Ämnesstartare

Hej! Jag har chattat med en kille på internet i 2 år och nu vill han snacka i telefon. Det vill jag jättegärna göra men ändå inte. Jag har en jävligt ful röst och oroar mig för vad han kommer tycka om det. Detta är inget som bara jag själv tycker, andra har oxå påpekat det. Han är inte ytlig men jag vill inte att hans känslor för mig ändras pga detta. Vad är er åsikt? 


   
Citera

ifall han verkligen gillar dig ska inte ens sån sak spela roll. det är ingen fara, oroa dig inte över en sån småsak Glad


   
SvaraCitera

Det borde inte vara ett problem, han är bara ett rövhål om han inte skulle vilja se dig igen bara för din röst. De flesta bryr sig nog inte om hur du låter så var inte orolig! Lycka till Hjärta


   
SvaraCitera

han är pussy om hn bryter kontakten pga rösten


   
SvaraCitera

schim:
han är pussy om hn bryter kontakten pga rösten

tjejer har också kallar mig för "bög" och "rövhål" för att jag dissat dem är det här något liknande eller


   
SvaraCitera

Sover


   
SvaraCitera

snacka på skype istället, då kan du distrahera med ansiktet så han inte tänker så mycket på rösten


   
SvaraCitera

Om han gillar dig på riktigt kommer han ju ändå gilla dig! Om han inte gör det så är han en idiot. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Okej. Tror jag ska snacka i telefon med honom 🙂 


   
SvaraCitera

Han kommer inte bry sig, han kommer tycka den är vacker Galen


   
SvaraCitera

Ni har känt varandra i två år. Oavsett hur du låter så har ni ju en fin relation bakom er, och skulle han på fullaste allvar säga upp kontakten med dig pga det så är han ju en idiot.

Jag har varit på andra sidan - snackade med en snubbe som bodde i USA i två år, han var askär i mig. Vi hade bara chattat men så skulle vi plötsligt Skype:a och han lät faktiskt väldigt konstigt. Vet inte vad det var, men han lät lite som en tecknad figur typ. Kunde tycka det var lite lustigt, men inget mer med det. Det är ju inte hur man låter utan vad man säger som spelar roll, så även om han lägger märke till det så lär han ju inte låta det avgöra huruvida ni ska fortsätta prata eller inte liksom. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Zymba:
Ni har känt varandra i två år. Oavsett hur du låter så har ni ju en fin relation bakom er, och skulle han på fullaste allvar säga upp kontakten med dig pga det så är han ju en idiot.

Jag har varit på andra sidan - snackade med en snubbe som bodde i USA i två år, han var askär i mig. Vi hade bara chattat men så skulle vi plötsligt Skype:a och han lät faktiskt väldigt konstigt. Vet inte vad det var, men han lät lite som en tecknad figur typ. Kunde tycka det var lite lustigt, men inget mer med det. Det är ju inte hur man låter utan vad man säger som spelar roll, så även om han lägger märke till det så lär han ju inte låta det avgöra huruvida ni ska fortsätta prata eller inte liksom. 

Ändrade det på hur du ser på honom?


   
SvaraCitera
Kudhos

Det är din egna osäkerhet som skrämmer dig. 


   
SvaraCitera

Stina2232:

Ändrade det på hur du ser på honom?

Nej! Som sagt - reagerade i början för jag tyckte det var oväntat, men inte mer än så.


   
SvaraCitera

han kommer att njuta av de läten som åker ut från din hals


   
SvaraCitera