Aviseringar
Rensa alla

vad kommer mina föräldrar säga ?:/


Ämnesstartare

tidigare har jag skrivet i ett forum om jag skulle satsa på en äldre kille o.s.v.. och nu tänkte jag på något annat som förstörde allt !
Vad fan kommer mina föräldrar säga om jag blir tillsammans med den killen ? ni dom inte orkar/vill/har inte sett det tidigare forumet kan jag skriva lite om killen..
han är 3 år äldre än mig, jag är 99a och han 96a, jag har tänkt mycket på åldern och hur hans umgänge är o.s.v.. han super (och röker ibland) , jag kan säga att jag verkligen har lätt för att säga nej till saker ! Jag står för vad jag tycker o.s.v , men han är en av den populära typen och jag är den normala tjejen typ.. han är urgullig och snäll /dock har jag inte träffat han i verkligheten än :/ ) ! Men vi ska träffas under veckan 🙂
Men har ni varit med om samma sak och vad sa ni till era föräldrar när ni blev tillsammans ? eller har din kompis varit med om det ? berätta gärna hur ni tycker jag ska berätta !:)


   
Citera
Ämnesstartare

Tycker inte att du ska bli tillsammans med en 96a. Speciellt inte när du inte träffat honom irl. Jag har väll inte med det att göra men det hände mig en gång. Jag var 12år och träffade en kille. Han gick i åttan. Han fick tag på mitt nummer och började göra hjärtan och sånt. Visade sig att han utnyttjat mig och visat sms för kompisar och sånt. Håll dig till din målgrupp tycker jag.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Twilightfreak:

Visade sig att han utnyttjat mig och visat sms för kompisar och sånt. Håll dig till din målgrupp tycker jag.

jaså ? men vi gör inte hjärtan, han är helt galen i mej! vill träffa mej hela tiden.. jag går sakta framåt för att jag inte vill bli utnyttjad så jag tror knappast han nutnyttjar mej!


   
SvaraCitera

3 år är ju ingenting :S tror inte de bryr sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Om du verkligen gillar honom tror jag inte att dina föräldrar kommer att ha ett problem med det. Men va lite försiktig. Jag blev kär i en 96:a en gång (är själv en 99:a). Han var jättesnäll men hade när han insåg att jag tyckte om honom började han ignonera mig... [sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louise99karlsson:

jaså ? men vi gör inte hjärtan, han är helt galen i mej! vill träffa mej hela tiden.. jag går sakta framåt för att jag inte vill bli utnyttjad så jag tror knappast han nutnyttjar mej!

Om du går sakta framåt är det helt okej. Jag ville bara visa vad som kan hända och att jag tycker du ska hålla dig till din målgrupp. Min åsikt iallafall.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

detvetjagmenintedu:

Jag blev kär i en 96:a en gång (är själv en 99:a). Han var jättesnäll men hade när han insåg att jag tyckte om honom började han ignonera mig...

usch då, de va inte så roligt kan jag förstå .. hoppas du har det bättre utan han ![wink]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

louise99karlsson:

usch då, de va inte så roligt kan jag förstå .. hoppas du har det bättre utan han !

Det tror jag att jag har [smile].


   
SvaraCitera

louise99karlsson:

han super (och röker ibland)

kommer dina föräldrar reagera på om de får nys om det. Tror knappast de vill att deras dotter som är 3 år yngre umgås med en sådan person.

Fast sen om de får reda på det är ju en annan femma.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

KnightInShiny:

kommer dina föräldrar reagera på om de får nys om det. Tror knappast de vill att deras dotter som är 3 år yngre umgås med en sådan person.

Fast sen om de får reda på det är ju en annan femma.

asså dom vet typ redan att jag har massor av kompisar som håller på så, även fast dom inte tycker om det något speciellt så accepterar dom vilka jag umgås med för de mesta [wink]


   
SvaraCitera

1999 var ett bra år.

Jag vet inte hur dina föräldrar kommer reagera men jag skulle anta att det kommer lite åt nej hållet dvs att det inte kommer gilla att du är ihop med en tre år äldre kille. Det är bara vad jag tror.

Nintendos BFF:

3 år är ju ingenting

Under tidiga tonåren är de det. Minns att jag själv tyckte att alla som var tre år äldre var jättestora och tuffa.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

1999 var ett bra år.

Håller med! [bigsmile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

My dreams are her:

Under tidiga tonåren är de det. Minns att jag själv tyckte att alla som var tre år äldre var jättestora och tuffa.

Måste bara påpeka att en annan sak som spelar roll under tidiga tonåren är hur mogen man är, och det skiljer sig oerhört mycket.


   
SvaraCitera