Aviseringar
Rensa alla

Vad läser du för bok just nu?


Smilen
Ämnesstartare

Jag sitter och läser Kungarnas Krig med George R.R. Martin i skrivandets stund. Jag har bara 80 sidor kvar i boken, så om jag är flitig så läser jag ut den idag eller snart i alla fall och kan börja på Svärdets Makt, tredje boken i bokserien.  Vad läser ni just nu? 


   
Citera

Läser inget just nu men ska försöka hitta "Sanningens Svärd" serien på något bibliotek.


   
SvaraCitera

Fortfarande "Det första världskriget" av John Keegan. Efter det hade jag tänkt läsa en bok om Stalingrad. 

Älskade dock asoiaf, och längtar efter sjätte boken


   
SvaraCitera

Läser ett tiotal böcker på halvtid. En bok om html, en om javascript, läser om coroline, någon skutdålig deckare, en orealistisk bok, godnatt mister tom pga inte läst den tidigare, om vardagliga expriment, en rymdbok, en socialguide, en GAMMAL hästbok, någon sexbok Rodnar, den hemliga trädgården..


   
SvaraCitera

pa55iv7_a99r355iv:
Läser ett tiotal böcker på halvtid. En bok om html, en om javascript, läser om coroline, någon skutdålig deckare, en orealistisk bok, godnatt mister tom pga inte läst den tidigare, om vardagliga expriment, en rymdbok, en socialguide, en GAMMAL hästbok, någon sexbok Rodnar, den hemliga trädgården..

Håller du på med hemsidor?


   
SvaraCitera

Ruttenfisk:

Håller du på med hemsidor?

Oskyldig


   
SvaraCitera

ingen


   
SvaraCitera

bokomslag-bonnier-carlsen-konsten-att-ha
Riktigt bra sålänge


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

DET med Stephen King.  Jag är på sida 731 exakt. Har lånat den boken och jag har mindre än halva boken kvar. 


   
SvaraCitera
reben

himmelstrand snart klar

fick typ 30 böcker häromdagen så ska försöka läsa mer


   
SvaraCitera

Är dålig på att läsa en bok i taget. :/

Auschwitz: forensichs untersucht
Pappersstäder
The fault in our stars
I takt og utakt
Röde orm
Lyckad nedfrysning av herr moro
Hundra procent fett
Och några halvdana biografier


   
SvaraCitera
Smilen
Ämnesstartare

rotorblad:
Är dålig på att läsa en bok i taget. :/

Auschwitz: forensichs untersucht
Pappersstäder
The fault in our stars
I takt og utakt
Röde orm
Lyckad nedfrysning av herr moro
Hundra procent fett
Och några halvdana biografier

Jag med jag blir sugen på fler böcker samtidigt. Ibland blir jag seg och trött på mig själv när jag inte pallar att läsa, får jobbiga tankar av att läsa lite. 


   
SvaraCitera
Cobrak

Andra världskriget år för år av Michael Tamelander och Niklas Zetterling.


   
SvaraCitera

1984 av George Orwell. 


   
SvaraCitera

sofies värld
fast på engelska


   
SvaraCitera