Aviseringar
Rensa alla

Vad läser du/vad planerar du att läsa på universitetet?


Ämnesstartare

Bara för att jag är så himmelskt trött på gymnasiet Dold text: och bara går i 1an. Människorna är åt helvete, undervisningssättet (lära>glömma>lära) är sämst och jag har hittat tillbaka till en dålig studieteknik. Dock är det ju bara tre år, men ändå.

Berätta om hur kul det är att flytta, träffa nya mogna människor och läsa något man är intresserad av.


   
Citera
Ämnesstartare

Flyttade 150 mil med min Volvo 240, ska läsa till civilingenjör på LTU, börjar imorn [mad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

det är awesome


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Läste historia i ett år och skall fortsätta med det. Planen är en doktorsexamen.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Planen är en doktorsexamen.

[sad] tedious
have you met Dick btw? [y]


   
SvaraCitera

Jag studerar CGA (Computer Graphics and Animation) på Gotlands högskola och det är riktigt najs.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enda skillnaden är ju att folk visar lite mer intresse för att lära sig.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

[sad] tedious
have you met Dick btw? [y]

Du kan vara tedious.
Nej, men din mamma. [party]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Du kan vara tedious.
Nej, men din mamma. [party]

Lol så elak du är! Men doktor, typ 7 år att hålla på att plugga :c segt
Och menade ju dick harrison förstås, han är ju ett måste om man läser historia! [blush]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Tickstart:

Lol så elak du är! Men doktor, typ 7 år att hålla på att plugga :c segt
Och menade ju dick harrison förstås, han är ju ett måste om man läser historia! [blush]

Chill pill 😉
Jag vet, tror tom det är åtta =(=(
Undrade faktiskt över vad du menade med det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

passaro:

Jag vet, tror tom det är åtta =(=(