Aviseringar
Rensa alla

Vad lider jag av?


inspektorkuk:

Jag är bara glad någon enstaka gång och det är oftast någon gång runt midnatt då jag bara kan sitta och skratta för mig själv hur länge som helst

Haha, det är EXAKT samma här. Jag kan ligga och asgarva. Jag är sjuk, störd.


   
SvaraCitera

jag lider utav samma saker, och min läkare trodde direkt att det var Aspberger men det var det inte. det bästa är väl att gå till en läkare och göra tester så du vet helt säkert om du har något syndrom lr inte.


   
SvaraCitera

inspektorkuk:

Jag har svårt att få fram det jag verkligen vill säga

Förutom den lilla punkten stämde allt in på mig. Jag har dessutom svårt att få upprätthålla ett fungerande liv med rutiner - typ städa, handla mat och tvätta. Tror inte alls att det är Aspberger.


   
SvaraCitera

Om du skulle få en diagnos på det så skulle den väl ligga inom autismspektrat, tänker jag mig. Men sådär överdrivet ovanlig låter du ju inte.


   
SvaraCitera
Papper

Asperger soicialk fobi jepp


   
SvaraCitera

jag är exakt lika dan och jag har inte asperger[confused]


   
SvaraCitera

Jag är likadan. Får se vad psykologen säger om det ^^


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Förutom den lilla punkten stämde allt in på mig. Jag har dessutom svårt att få upprätthålla ett fungerande liv med rutiner - typ städa, handla mat och tvätta. Tror inte alls att det är Aspberger.

Jag har också svårt att hålla rutiner och sånt.


   
SvaraCitera

inspektorkuk:

Jag har också svårt att hålla rutiner och sånt.

Om jag var du skulle jag testa lägga om min kost! Jag gjorde det ganska nyligen och mår mycket bättre. Ut med sockret och in med grönsaker! Jag känner mig inte lika förvirrad och mitt liv känns med kontrollerat. Jag är mycket gladare, piggare och mer aktiv. Testa, du förlorar nog inget på det! 🙂


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

konstruktioner:

Om jag var du skulle jag testa lägga om min kost! Jag gjorde det ganska nyligen och mår mycket bättre. Ut med sockret och in med grönsaker! Jag känner mig inte lika förvirrad och mitt liv känns med kontrollerat. Jag är mycket gladare, piggare och mer aktiv. Testa, du förlorar nog inget på det! 🙂

jag äter inte socker förutom på vardagar och jag äter relativt nyttigt, så jag har redan testat det och jag märker absolut ingen skillnad, men tack ändå =)


   
SvaraCitera

inspektorkuk:

jag äter inte socker förutom på vardagar

Med andra ord fem dagar av sju?


   
SvaraCitera

Har svårt att anpassa mig till nya platser och nytt folk.
Jag känner mig nästan jämt deprimerad.
Jag är bara glad någon enstaka gång.
Problem vid menstartionen.då de kommer mängder, i början.
Jag har svårt att få fram det jag verkligen vill säga.
Ibland kan jag få utbrott över det minsta lilla.
Jag skjuter jämt upp saker jag inte vill göra.
Jag har svårt att ge upp något jag verkligen vill.
Jag har väldigt svårt att komma ihåg saker.
Jag utvecklar en slags besatthet av visa saker.

Detta är nog väldigt normala saker man kan känna. visst alla känner inte allt som du skrivit men dom känner igen sig på ca. hälften.!
Du är inte onormal.! vilken ålder är du i då? PÖSS


   
SvaraCitera

Viljans Triumf:

Aspberger

Det kan det vara. Gå till en läkare och testa


   
SvaraCitera

Sounds like AS to me [smile]


   
SvaraCitera

Tråden låst på grund av inaktivitet


   
SvaraCitera