Aviseringar
Rensa alla

Vad ligger bakom? (fylla)


Knegaren: Svepte fem själv och sen ville jag bara ha mer.

Så det är mat som är vägen till alkoholism!


   
SvaraCitera

skulle aldrig vara tillsammans med någon som beter sig svinigt pga ''full''


   
SvaraCitera

superpojken:

Så det är mat som är vägen till alkoholism!

Probably


   
SvaraCitera

Jaa som Knegaren sa så är MATEN rätta vägen in. Eller en av dom vägarna som funkar! Sen ska man fan kunna kontrollera hur mycket man dricker. Finns nog ingen vanlig ungdom som kan dricka en liter sprit utan att bli för full + en massa öl också. Då kommer sånt där på köpet... Är huvudet dumt så får kroppen lidaIcke! Men man lär sig ju sina gränser...


   
SvaraCitera

Antar att budskapet nått fram men han drack åt helvete för mycket och snabbt


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

FruLiten: Veckan efter (UM-träffen i Tanto) hade jag med mig 8 bärs och skulle dela lite med min polare. Svepte fem själv och sen ville jag bara ha mer. Då hade jag ätit ordenligt innan, var proppmätt innan jag skulle dra.

Nej det gör han inte. Eller jo, efter denna kväll gör han. 

kukoxo:
skulle aldrig vara tillsammans med någon som beter sig svinigt pga ''full''

Frågade faktiskt inte vad skulle kunna och inte kunna 🙂


   
SvaraCitera

citybird:
       

Frågade faktiskt inte vad skulle kunna och inte kunna 🙂

vadå vad skulle kunna och inte kunna? du fattar själv att folk skulle kommentera hans sviniga beteende du när du skriver öppet om det på ett forum.

sluta f12a dig.


   
SvaraCitera

citybird:

Nej det gör han inte. Eller jo, efter denna kväll gör han. 

Du citerade helt fel där, mitt namn men knegarens text 


   
SvaraCitera

Och dessutom, du borde kanske ta ett snack med din kille om hur han beter sig. Hade min kille kallat mig hora hade han inte varit min kille längre.


   
SvaraCitera

han är väl genomrutten ba


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

kukoxo:

vadå vad skulle kunna och inte kunna? du fattar själv att folk skulle kommentera hans sviniga beteende du när du skriver öppet om det på ett forum.

sluta f12a dig.

whatever. Han har verkligen bett om ursäkt, väldigt mycket. Jag sket i det tills jag tyckte att han hade fått lidit nog. Enought liksom


   
SvaraCitera

tror inte han drack 14-15 st öl och en LITER 40% procentig sprit. jag har antagligen mer erfarenhet (e alkoholist), är lika lång som honom men väger 20 kilo mer än honom och har nog druckit som mest 1 liter sprit och 6-7 öl. han skulle ha dött av så mycket, framförallt på fastande mage och efter en antibiotikakur.


   
SvaraCitera
reben

kan man inte dricka så ska man inte tkr jag ^__________^ 


   
SvaraCitera

citybird:

whatever. Han har verkligen bett om ursäkt, väldigt mycket. Jag sket i det tills jag tyckte att han hade fått lidit nog. Enought liksom

Sluta bete dig som en dörrmatta 


   
SvaraCitera

Tävlar du i svenska mästerskapen i dumma frågor eller?

Eller minst förmåga att tänka själv?


   
SvaraCitera