Aviseringar
Rensa alla

Vad lounge tkr om dig


Lounge: jag vet ingenting! mer än att du verkar vara ett tvättäkta black metal fan. du har säkert långt hår och bandtröja. du är säkert väldigt snäll och lite naiv (gissningar).

Rätt bra gissat fan! Älskar SvartMetall och har väl en del band-tröjor, sällan man bär dem dock. Har faktiskt ganska kort och ljust hår, även ljusa ögon, klär mig rätt casual 😉

Naiv är jag säkerligen 😛
Juste, snäll som fan är jag också. Snällare person får man leta länge efter! 🙂


   
SvaraCitera

Vill veta! 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

mopsen:

skittttttttteri. jag vet vad du tycker om mig, och det har nog ej ändrats. 

skit i, då! frågar man inte får man inte veta

mynona:
Förra gången tyckte du ingenting, kanske har du fått en åsikt sedan dess?

gjorde jag inte? märkligt. du levererar en ganska stark personlighet. när nietz ringde dig på umträffen ville jag prata med dig men samtidigt kanske det var bra att vi ej gjorde det för jag var full, och du säkert nykter, och  då kanske du skulle tycka att jag var koko. eller så är du sådan som är härlig och garvar bort det. du är ju smart, mynona, det vet du ju! hoppas du vet iaf. jag tänke rmig dig jobba som bibliotekarie. eller som professor/forskare inom sociologi. jag tycker om att du är intresserad av sociologi. jag skulle vilja se dig flippa ut förövrigt, men du kanske mest är skrikig då. du är ju så bra på att vara du, lugn och sansad! du är nog sådan som håller en i händerna när man pratar om ngåot drygt.. och jämt har te i olika smaker hemma. nu blev det massa nog, men jag är nyfiken på mynona bakom datorn coh hoppas att vi ses.


   
SvaraCitera

Lounge: ah jag fattar. jag tycker du har förändrats från förr. om jag inte kände dig då känner jag dig verkligen inte nu. men jag kommer ALLTID tycka bra om dig.

det är för jag är sjuk i huvudet nu och inte var det förut.iaf inte lika mycket.


   
SvaraCitera

Lounge:

men nu går du för långt XD

vet du jag har nästan börjat med samma sak. var i dalarna förra helgen, och FAN VAD FINT DET ÄR. OCH FAN VAD FINT DET VAR ATT DRICKA VIN, GRILLA OCH SITTA PÅ ALTANEN. det är så lugnt, underbar miljö. men ack så drygt det var att prata vänligt med den tjejen man hatade mest i klassen (mobbare) på systemet, där hon satt i kassan.

vad fint dazed <3

Jo det brukar bli så, måste lära mig hitta bromspedalen. 

Jo sitta vid en strandkant och dricka brännvin nära den  öppna elden med goda vänner och gnälla över att det aldrig nappar är ganska fint en solig sommarkväll, jävligt vackert. Synd att så många är inskränkta utav bara helvete bara, för att kasta en liten baksmälla på hela känslan. Ja det är det fina och dåliga med små ställen antar jag. 


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

- Razorblade -:
Låt höra. Var lite snäll mot Razor, pleaaaaze.

jag vet ju inte vem du är! 🙁 funderat på det. vet jag?

Armagedda:

Rätt bra gissat fan! Älskar SvartMetall och har väl en del band-tröjor, sällan man bär dem dock. Har faktiskt ganska kort och ljust hår, även ljusa ögon, klär mig rätt casual 😉

Naiv är jag säkerligen 😛
Juste, snäll som fan är jag också. Snällare person får man leta länge efter! 🙂

vad bär du annars? kort och ljus hår, du måste bo i en småstad! tror jag!

vad härligt att säga så: att man är snäll. jag tror du är jättesnäll. du skriver som en snäll! snäll är bästa egenskapen i alla kategorier.

Blåbärt:
Vill veta! 

jag tycker om att krama dig! det är mysigt. du känns som den som var mognast i klassen på låg/högstadiet (på tal om nått). du är i helhet en väldigt trevlig person. jag tror du sällan blir arg. vi skulle nog kunna umgås lätt om du bodde i sthlm (vilket du inte gör, din jävel). du är snäll som en.. nått. du är en sådan man bara skulle ha bra saker att säga om om du dog (hemska tanke) utan att det någonstans var en överdrift.. du vet "han var alltid så snäll mot alla, omtänksam och ville aldrig något ont".


   
SvaraCitera

Wööööö!


   
SvaraCitera

skriv om du vill


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

ennie:

det är för jag är sjuk i huvudet nu och inte var det förut.iaf inte lika mycket.

bra att du förstår dig själv iaf

utan att mena att du ÄR sjuk i huvudet

dazed: Jo det brukar bli så, måste lära mig hitta bromspedalen.

Jo sitta vid en strandkant och dricka brännvin nära den öppna elden med goda vänner och gnälla över att det aldrig nappar är ganska fint en solig sommarkväll, jävligt vackert. Synd att så många är inskränkta utav bara helvete bara, för att kasta en liten baksmälla på hela känslan. Ja det är det fina och dåliga med små ställen antar jag.

ja! annars kanske vi blir ovänner på riktigt! va

oj vad jag vill fiska.. om vi ses någon gång på något upptåg bara du och jag så ska vi göra det. fiska. utan att det sitter några där och beklagar sig över alla "svartskallar" som flyttat in i området. jag gillar att vi är båda lika öppna på den sidan, människor är människor and that's fakkin it.


   
SvaraCitera

Lounge: jag vet ju inte vem du är! 🙁 funderat på det. vet jag?

Gråter


   
SvaraCitera

Lounge: oj vad jag vill fiska.. om vi ses någon gång på något upptåg bara du och jag så ska vi göra det. fiska. utan att det sitter några där och beklagar sig över alla "svartskallar" som flyttat in i området. jag gillar att vi är båda lika öppna på den sidan, människor är människor and that's fakkin it.

Absolut det låter väldigt fint, har dock övernattat vid en tjärn en gång själv för att slippa ifrån människor, och rätt vad det var kom det förstås fram en stockholmare på en stig som tydligen åkte ut till Dalarna varje år för att det var för mycket negrer i Stockholm, men han var förstås inte rasist...  De finns överallt. 


   
SvaraCitera

Bring it on baby 😉


   
SvaraCitera
höna

Lounge:

du är så söt höna! jag tycker verkligen om dig. förutom när du snackar med dryg dialekt på fyllan då kan jag bli irriterad. men jag gillar att hänga med dig. jag gillade att hänga med dig på altanen hos davve. och jag tror vi skulle ha skitkul om vi gick ut på någon rockklubb och drack massa shots. vi känns lika någonstans. du känns mogen och pålitlig.

gillar dig med!! förutom att du tycker jag låter dryg på fyllan. men när har vi suttit på davves altan? har han en altan? vi har väl bara setts hos davve på vintern haha


   
SvaraCitera

aaa??


   
SvaraCitera
Lounge
Ämnesstartare

Järn:
Wööööö!

du och blåbärt är ganska lika, nu när jag tänker efter. möjligtvis har du mer av en mörk sida, som när du är deppig. jag gillar att du skriver om det, för jag kan inte tänka mig dig vara deppig. när du skriver om det så känner jag att du är stark. och jag hoppas aldrig att du hamnar helt snett. jag blev så förbluffad en gång när du skrev att du var tveksam/rädd över att du aldrig kommer träffa någon bra brud (fult ordval, jag vet), och jag skulle kunna satsa mitt liv på att du kommer göra det. för du är alldeles för underbart bra för att någon skulle missa det. jag tycker det är kul också att du och sofie har sådan bra relation, önskar att jag hade sådan relation till min bror! nu har jag beskrivit en del av dina problem du skrivit om, men du är inte bara detta för mig. du är snäll dan! och du är rolig. det märks att du har växt upp med en fin moral (inte moraltant, aktigt). vi skulle kunna hänga och ha det kul utanför umträffar.. och efter denna definition, inser jag att du inte är så lik blåbärt. men ni besitter samma omtänksamhet.

df rqp:
skriv om du vill

brk! du är någon jag verkligen VILL träffa. du ska veta hur jag stampade i golvet när jag hörde att du hade åkt ifrån dans träff. jag tycker det är coolt att du är så jävla smart, du är nog smartast på um. du besitter inte enbart en verbal förmåga utan även en begåvning i att se saker i andra perspektiv än vad man är "van" vid. jag tror du skulle kunna jobba med att komma på nya produkter, som inte finns (fråga inte). du har en del depressiva sidor, men dessa ser jag sällan. ibland känns det som att jag inte riktigt känner DIG, att jag skulle vilja lära känna dig mer IRL. det känns som du är svår att lära känna HELT via internet. men det finns hela tiden en grundliggande känsla av att du är så jävla bra människa. jag tror vi är lika på det du och jag: babblar inte om känslor nödvändigtvis (lite hoppig text, men relaterat till det tidigare). jag saknar dig på tiny när du inte är där.


   
SvaraCitera