Aviseringar
Rensa alla

Vad luktar du??


respons:

Edit: Kadaver, om det är yxmord du tänker på. [sad]

Uh, blä. 🙁

Eller?


   
SvaraCitera

svett, skullle jag gissa på. ska duscha idag dock, faktiskt [blush]


   
SvaraCitera

antrax:

Läste "Axe Victim".
Vore kul att veta hur sådan luktar.

Haha, den skulle nog lukta rädsla, typ svett och kiss


   
SvaraCitera

antrax:

Eller?

Tycker det luktar mysigt. Doften av yxmördad flicka i skogen, levrat blod blandat med mossa eller hö. Den distinkt jordiga doften av likmaskarna som förtär det långsamt ruttnande köttet. [blush]


   
SvaraCitera

antrax:

Garnier-shampoo
Svagt av sköljmedel med random "sommar"doft

Ska kolla upp!
Känner mig som inspector Gadget. Väldigt viktigt fall detta.
Shampoo: Arganolja och tranbär[tard]... Dagens ungdom, ska alltid till å experimentera med konstiga dofter.
Sköljmedel: Comfort Original Blue... "Fräsch doft" står det bara. Man bah: Jaha, tack för infon.

Kom på att jag även kan lukta lite av sött kaffe eftersom jag lånade av kaffetvålen pappa fick på skoj i julklapp. Den luktade verkligen kaffe! Awesome.


   
SvaraCitera

Image

Använder denna flitigt


   
SvaraCitera

Floppsen:

Haha, den skulle nog lukta rädsla, typ svett och kiss

Bra val av parfym du gjorde hörru.

respons:

Doften av yxmördad flicka i skogen, levrat blod blandat med mossa eller hö. Den distinkt jordiga doften av likmaskarna som förtär det långsamt ruttnande köttet. [blush]

Som musik för doftsinnet!
Jag kan även tänka mig att det doftar av mördarens svett... och om vi ska vara sådana, andra kroppsvätskor[wink].


   
SvaraCitera

antrax:

Jag kan även tänka mig att det doftar av mördarens svett... och om vi ska vara sådana, andra kroppsvätskor[wink].

Åh ja, mums!


   
SvaraCitera

antrax:

Bra val av parfym du gjorde hörru.

Du vet, det är ju så lätt att ragga annars så det blir inte lika roligt. Man vill ju ha lite motstånd!


   
SvaraCitera

Lim.


   
SvaraCitera

Floppsen:

Du vet, det är ju så lätt att ragga annars så det blir inte lika roligt. Man vill ju ha lite motstånd!

Förstår precis vad du menar.
Jag brukar gno in mig i korvspad när det känns som att grabbarna svärmar för mycket.
Men då kommer hundarna springande istället. [sad]


   
SvaraCitera

antrax:

Förstår precis vad du menar.
Jag brukar gno in mig i korvspad när det känns som att grabbarna svärmar för mycket.
Men då kommer hundarna springande istället. [sad]

[bigcheers][love][love]


   
SvaraCitera

Formaldehyd och brända datorkomponenter av uppenbara anledningar.


   
SvaraCitera

Lustigt att en sån här tråd dök upp för jag beklagar mig i detta nu över hur mycket jag stinker


   
SvaraCitera

aboslut ingenting, inte min kropp iaf. den luktar bara kropp just nu. mina kläder luktar dock nytvättat. lukar asgott!!


   
SvaraCitera