Aviseringar
Rensa alla

Vad lyssnar du på för musik & ålder på dig?


Ämnesstartare

Jag lyssnar mycket på Nicki Minaj... 22 år...


   
Citera
Ämnesstartare

Olika form av extrem Metal (oftast Svart) men även mycket elektroniskt. Men mycket mycket annat också. 

20år.


   
SvaraCitera
reben

lyssnar bara på vreeswijk o nationalteatern o hoola =) typ 2* år.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

öh egentligen väldigt mycket men sammanfattningsvis "politisk musik". 
allt från hiphop och reggae till progg, punk och folkmusik. 

är 19. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyssnar på precis allt möjligt, från typ himmel till jord. Dock ej rapp och hiphop. Men typ allt från Madonna till... Dr. Bombay.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

ärlig musik

mvh arrogant pretto


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

sånt som har bra melodier

24


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

JAg är ett riktigt metalhead , lyssnar allt i från Alternativ rock-till extrem prog Black / death metal . Men främst Melodic death ,är  22 år  🙂 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:
JAg är ett riktigt metalhead , lyssnar allt i från Alternativ rock-till extrem prog Black / death metal . Men främst Melodic death ,är  22 år  🙂 

Vad är din defination av "Metalhead"? De sk. Metalheasen jag vet har as-knepig bild av ett - vad de kallar Metalhead. Tydligen var man endast "true" nog om man endast och uteslutande lyssnade på Metal. Så löjligt :((( 


   
SvaraCitera

Lyssnar mycket på Melodisk smörig romantisk rock från sena 80-talet 😉 (AOR).. Är 19 år 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Gruvan:

Vad är din defination av "Metalhead"? De sk. Metalheasen jag vet har as-knepig bild av ett - vad de kallar Metalhead. Tydligen var man endast "true" nog om man endast och uteslutande lyssnade på Metal. Så löjligt :((( 

Av den  musik jag lyssnar är 80%  av all tid är rock och Metal , Sen om jag är mer på party humör så kör jag mkt Hardstyle och Epic elektronisk musik . Din bild är mer modern av Nordisk hardcore/ blackmetal  ser de ut som ^^ 


   
SvaraCitera

df rqp: ärlig musik

vad är det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

vad är det?

nu vet jag inte om du frågar av nyfikenhet eller för att du hoppas på att se mina ideal sönderfalla vid närmare inspektion. det vore bra att veta. inte för att det borde påverka responsen, men...


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

vad är det?

Ärlig musik brukar räknas som Neutral musik som klassiskt och opera 😛  Sen ska musik låta ärligt också ^^ 


   
SvaraCitera

df rqp:

nu vet jag inte om du frågar av nyfikenhet eller för att du hoppas på att se mina ideal sönderfalla vid närmare inspektion. det vore bra att veta. inte för att det borde påverka responsen, men...

lugna puckar, av nyfikenhet.jag är inte ond. 


   
SvaraCitera