Aviseringar
Rensa alla

Vad lyssnar du på för musik & ålder på dig?


Aaron:

Ärlig musik brukar räknas som Neutral musik som klassiskt och opera 😛  Sen ska musik låta ärligt också ^^ 

förstår ingenting i det här inlägget. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Aaron:

Av den  musik jag lyssnar är 80%  av all tid är rock och Metal , Sen om jag är mer på party humör så kör jag mkt Hardstyle och Epic elektronisk musik . Din bild är mer modern av Nordisk hardcore/ blackmetal  ser de ut som ^^ 

Måste vara hardcore då, hehehe.... Svartmetall är i en klass för sig. 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

lugna puckar, av nyfikenhet.jag är inte ond. 

ok men du har en svartvit avatar, får sjukt onda vibbar ju.

tänk ärligt prat, att man inte försöker skyla sig själv, inte är defensiv, inte försöker leva upp till en omöjlig självbild. det är samma fast med musik. jag ser musik som ett kommunikationsmedium. duger det som förklaring?


   
SvaraCitera

df rqp: tänk ärligt prat, att man inte försöker skyla sig själv, inte är defensiv, inte försöker leva upp till en omöjlig självbild. det är samma fast med musik. jag ser musik som ett kommunikationsmedium. duger det som förklaring?

kan du ge förslag på en ärlig låt och på en oärlig låt? 


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

stereo total:

kan du ge förslag på en ärlig låt och på en oärlig låt? 

en ärlig:

The Sandwitches – My Heart Does Swell

en oärlig:

Celldweller – Switchback (hahaha fy fan)

extrema exempel


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

just nu bara töntmusik


   
SvaraCitera

Aaron:
JAg är ett riktigt metalhead , lyssnar allt i från Alternativ rock-till extrem prog Black / death metal . Men främst Melodic death ,är  22 år  🙂 

HAHAHAHAHAHAHAHAH XD


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:

HAHAHAHAHAHAHAHAH XD

Är du efterbliven ? Tardig


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Lyssnar på allt, nästan. 

47 år. 


   
SvaraCitera

Aaron:

Är du efterbliven ? Tardig

Nej, jag är inte efterbliven. Tror jag har ganska högt IQ och är fri från sjukdom.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Jag lyssnar mycket på pop, ballader och folkpop. Väldigt mycket.soul och gärna skönt gung. Gillar tex first aid kit och fleet foxes.

Älskar även  musik från musikaler/filmer. Gillar.även Veronica Maggio och fullständigt avgudar Ellie Goulding.

Är 14


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Inget Namn:

Nej, jag är inte efterbliven. Tror jag har ganska högt IQ och är fri från sjukdom.

Vad va de rolig i det jag skrev ? 


   
SvaraCitera

Aaron:

Vad va de rolig i det jag skrev ? 

Det var så absurt att jag inte kunde hålla mig, speciellt med tanke på dina tidigare inlägg angående metal.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Bra musik
bortåt 26 år


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Hatar i princip alla artister, gillar nästan alla genrer, Dylan är standardartisten ihop med Cash.

20 år.


   
SvaraCitera