Aviseringar
Rensa alla

vad lyssnar man på om man använder spotify egentligen?


Ämnesstartare

trubdruider:

aldrig vetat att det är du som är gugge, hehe..
vet du vem jag är?

näääh det vet jag inte vem är du? [surprised]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

dazed:

spotify är ett jävla skit

Indeed.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

obskyra metalband

Image

Nintendos BFF:

det mesta som finns där bara är modernt radioskräp/hiphop/osv.

Image


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

tool finns inte heller

använder spotify nu men till största delen för att spela upp lokala filer. iTunes är ju helt jävla supersegt om man har mycket musik - åtminstone på windows, winamp är plottrigt och jobbigt, foobar kräver att man orkar sätta sig in i moddar osv... vilket program ska jag byta till? jag kräver låg CPU-användning, möjlighet att skapa spellistor och sortera efter ID3-taggar samt tydligt interface; i övrigt ett minimum av extrafunktioner.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

men minns att de inte fanns för över två år sedan i alla fall

trubdruider:

han kan ju även ha lagt in mp3 filer från datorn till spotify

[shake]Fuck, då kan det vara detta. Visste inte att man kunde göra så[blush]

Nintendos BFF:

eller att det var något annat tribute band han hittade utan att han märkte det

Dom flesta hörde han direkt att det var fel efter en halv minut eller en hel. När det väl blev fel en eller två gånger kollade han alltid vad det stod också. Så då är det trubdruiders som stämmer.

trubdruider:

aldrig vetat att det är du som är gugge

Fan, sorry gugge[sad] Detta är varför jag undviker att använda användares tidigare namn om jag vet vem dom är, men ibland tappar jag huvudet[sad][blush]

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Chibibbi:

obskyra metalband

va menar du? [shake][surprised]

Chibibbi:

dafuq

jaaah? känns som att det är sånt de lägger mest fokus på i alla fall. typ jay-z, beyonce och saker som är feat. david guetta. osv.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

Indeed.

Dåligt utbud, dåligt ljud och dessutom stör man musikupplevelsen med reklamsnuttar där tele2abbonnemang horas ut.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

näääh det vet jag inte vem är du? [surprised]

ema, om det säger dig nått? [cute]

Storchen84:

Fuck, då kan det vara detta. Visste inte att man kunde göra så

men det kan man siddu [smile]

Storchen84:

Fan, sorry gugge[sad] Detta är varför jag undviker att använda användares tidigare namn om jag vet vem dom är, men ibland tappar jag huvudet[sad][blush]

oj, gjorde det nått att jag fick veta det? haha


   
SvaraCitera

I brist på care: grooveshark?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

Fan, sorry gugge[sad] Detta är varför jag undviker att använda användares tidigare namn om jag vet vem dom är, men ibland tappar jag huvudet[sad][blush]

hahah det är lungt, försöker inte vara anonym eller så 😀 trodde alla redan visste att det är jag[sad]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

oj, gjorde det nått att jag fick veta det? haha

Inte vet jag, en del av mig utgår alltid ifrån att man byter namn för att man vill vara lite halvlurig och/eller halvstalkig. Typ jävlas med nån eller några utan den eller dom vet vem det är. Eller nåt

Nintendos BFF:

hahah det är lungt

Skönt.

[love]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Storchen84:

en del av mig utgår alltid ifrån att man byter namn för att man vill vara lite halvlurig och/eller halvstalkig

kanske kan va bra att utgå från, eller nått. vet ej. jag är inte speciellt hemlig i alla fall [smile]


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

ema, om det säger dig nått? [cute]

aaah ofc hej ema =)

Brk g:

vilket program ska jag byta till?

Ingen aning[sad] Jag använder foobar mest för att det stödjer flac, men har inte moddat det eller nåt, visste inte ens att man kunde!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Nintendos BFF:

aaah ofc hej ema =)

haha, hej gugge


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

trubdruider:

kanske kan va bra att utgå från, eller nått. vet ej. jag är inte speciellt hemlig i alla fall

Förut var det så i alla fall. Nu är det mer att jag typ... "värderar" det, eller hur jag ska beskriva det. För att jag inte längre orkar bry mig om att lista ut vem som är vem är det en liten tillfredsställelese om jag råkar på vem som är vem ^^

Vet exempelvis inte vem du är. Har däremot att jag gjorde det, i nån dag typ.

[love]


   
SvaraCitera