Aviseringar
Rensa alla

vad mammor behöver veta


Marielle Hagblad:

Tycker inte det är fel att raka benen - Oavsett ålder. Förr eller senare kommer flickan vilja göra det, och då är det väl bra om hon har en mamma som inte blir sur och nekar henne det.

Lär ju bli förr om hon har en mamma som som på eget initiativ tar upp det.


   
SvaraCitera

mediakatt:

Lär ju bli förr om hon har en mamma som som på eget initiativ tar upp det.

Och vad gör det?


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Det Är Dumt Att Va Kritisk


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Svälj Allt Med Hull Och Hår


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

[crazy]


   
SvaraCitera
Exner

Hårrasande historia!


   
SvaraCitera

Marielle Hagblad:

Och vad gör det?

Jag ser inte hur det på något vis skulle gynna min hypotetiska dotter att raka bort sitt kroppshår. I bästa fall så leder det bara till att hon spenderar tid och pengar som hon kunde lagt på något mer givande med att raka sina ben. I sämsta fall leder det till att hon blir en av alla de tjejer som tycker att deras kroppshår är äckligt och får dras med innåtvuxna hårstrån, oavsiktliga skärsår och inflammerade hårsäckar. Varför skulle jag som hypotetisk förälder uppmuntra det?


   
SvaraCitera

hahahhahahahaha

d borde jobba på sin marknadsförng


   
SvaraCitera

Gillar att de tycker att rakning är lönsamt eftersom det kostar mindre än en ny väska. Slutar man behöva väskor om man rakar sig?


   
SvaraCitera

internet:

"Tänk på att det är en del av den naturliga uppväxtprocessen och det finns inte någon rätt ålder att börja raka sig."

"Naturligt" har blivit det nya "Politiskt korrekt".
Går att använda lite hur man vill om vad man vill.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

mediakatt:

Gillar att de tycker att rakning är lönsamt eftersom det kostar mindre än en ny väska.

det är mitt favoritargument


   
SvaraCitera

Gilette venus e dumma i huvudet....ska verkligen dissa deras produkter 4-eva.....länge leve billiga hyvlar!!!!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Angelize:

länge leve billiga hyvlar!!!!

då kostar det SEK 200 per år


   
SvaraCitera