Aviseringar
Rensa alla

Vad måste man göra


Ämnesstartare

Vad måste man göra när man har fyllt 18? Har varit 18 i hela 7 minuter nu.

Kanske drar på krogen idag, men någon riktig fest blir det nog inte förens i helgen.


   
Citera

grattis!

finns inga måsten, men en bra sak är att skaffa körkort!


   
SvaraCitera

Ta ett SMS-lån.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

grattis!

Tack

enhimmelskdrog:

en bra sak är att skaffa körkort!

Tror inte att jag kommer skaffa det på ett tag. Det kostar ganska mycket och sen så bor jag i stan och planerar att göra så i fortsättningen. Kan alltid få någon kompis att köra om man ska på någon festival eller liknande, plus att man kan dricka under resan om man inte kör [y]


   
SvaraCitera

Grattis!


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

Buddah:

Ta ett SMS-lån.

Varför? När man Dold text: kan ta 5


   
SvaraCitera

jag hatar att vara 18

var tvungen att mönstra, måste skaffa körkort, måste vara duktig, måste ta mer ansvar, måste ta hand om mina pengar, måstefixa all skit som att ringa TV-folk, tandläkare, skolan, jobb, dator-folk och all jävla skit själv

jag känner mig för fan inte som 18 och jag vill fan inte vara 18 så varför måste jag då bete mig som en 18-åring enligt folk?

skitliv


   
SvaraCitera

Speltidning:

Det kostar ganska mycket och sen så bor jag i stan och planerar att göra så i fortsättningen

ah iofs, om du bor i en stor stad behövs det kanske inte [cute] men det gör ju alltid att du kan söka fler sorters jobb och så [y] (har inte körkort själv hehe och jag bor på landet, men ändå)

men hmm, du kan tatuera dig, det verkar ju alla vilja göra så fort dom får [wink]


   
SvaraCitera
Kviq
 Kviq

patrick bateman:

skitliv

Bli omyndigförklarad. [y]


   
SvaraCitera

patrick bateman:

jag hatar att vara 18

ofta du måste göra allt det nu bara för att du är 18


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

patrick bateman:

var tvungen att mönstra

Dom ville inte ha mig [bigsmile]


   
SvaraCitera

Speltidning:

Varför?

För att ett är det magiska talet. Man föds en gång, man dör en gång.


   
SvaraCitera

Du inser att du måste fylla 20 egentligen, och att 18 var ett enda stort antiklimax.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

enhimmelskdrog:

men hmm, du kan tatuera dig, det verkar ju alla vilja göra så fort dom får [wink]

Skulle kunna tänka mig att tatuera mig, men jag har inte en aning om vad jag skulle vilja ha så jag ska nog vänta tills jag är säker på att jag kommer vara nöjd med resultatet.


   
SvaraCitera
Ämnesstartare

WaterTiger:

Du inser att du måste fylla 20 egentligen, och att 18 var ett enda stort antiklimax.

Jag bryr mig inte så mycket om systemet, inte svårt att få tag på alkohol.


   
SvaraCitera